Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruke broddar

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Brukar du broddar når det er glatt?
Ja 45 40,18%
Nei, men det var kanskje ein god ide! 48 42,86%
Nei, det kunne aldri fall meg inn 18 16,07%
Enda ein dustepoll 1 0,89%
Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-11, 12:04   #1
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke broddar

Jeg bruker brodder når det er så griseglatt at jeg gidder å ta bryet med å finne dem og ta dem på meg. Har skjønt at det skal være flaut å være under 60 og bruke brodder, men foretrekker å gå fort og syns det er mer flaut å ligge langflat på hålka.

Gammel 04-01-11, 18:08   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Har skjønt at det skal være flaut å være under 60 og bruke brodder,

Jeg hører også folk si det, men jeg fatter det bare ikke. Hvorfor er det flaut?

Jeg har ikke brodder, men jeg burde hatt det. Jeg har bare ikke kommet på å kjøpe, for jeg har egentlig aldri sett brodder, men jeg skjønner det er noe piggete greier til å ha under skoene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:53   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker brodder når det er så griseglatt at jeg gidder å ta bryet med å finne dem og ta dem på meg. Har skjønt at det skal være flaut å være under 60 og bruke brodder, men foretrekker å gå fort og syns det er mer flaut å ligge langflat på hålka.

Her snakker En Riktig Mann.

Jeg burde absolutt brukt brodder.
Men foreløpig har jeg nok med å bearbeide at to brudd i samme fot i løpet av to år har tvunget meg til å velge Fornuftige Sko.

Gammel 05-01-11, 09:56   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har skjønt at det skal være flaut å være under 60 og bruke brodder, men foretrekker å gå fort og syns det er mer flaut å ligge langflat på hålka.

Skal det være flaut å ligge langflat på hålka nå også, kanskje?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:03.