|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Brevet fra Jane :)Jeg har fått brev fra Jane, en ung kakao- og gullarving, datteren til Mr. Kamara fra Elfenbenskysten.
Skriver hun ikke nydelig?
Hun vil gi meg 15% av kakao og gull-pengene sine? Tror dere hun har lett rundt på hele internett etter en snill og pålitelig kvinne som meg?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brevet fra Jane :)Åh, så heldig du er!
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brevet fra Jane :)Jøss. Det er det mest fantasifulle jeg har hørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Brevet fra Jane :)Det er flere gode formuleringer å ta av, -ea-.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Brevet fra Jane :)Det som forundrer meg, er at dette er slik som kommer inn på jobbmailen min. Jeg jobber i et statlig foretak.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 18-07-12 kl 09:04. Årsak: Rettet grusom særskrivingsfeil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Brevet fra Jane :)Jeg håper virkelig du har tenkt å hjelpe denne stakkars, vakre foreldreløse jenta som skriver så vakkert. Tenk at hun har plukket ut akkurat deg? Så heldig du er.
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Brevet fra Jane :).
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Epikur
|
![]() Sv: Brevet fra Jane :)
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brevet fra Jane :)Jeg vil også ha en spenning konto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Epikur
|
![]() Sv: Brevet fra Jane :)Nei, nei, det heter Voltage account I have with the sea ice force!
![]() |
#15 |
Bedreviter
|
Jeg har G-mail privat, og jeg får heller aldri slikt der. På jobbmailen hender det at det dukker opp slikt, selv om det er sjelden. Det er nok ikke fordi ingen prøver seg på G-mailen min, men fordi G-mail har bedre spam-filter enn serveren på jobb. (Eller har et spam-filter som sletter med strengere hånd enn filteret på jobb gjør, alternativt.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bedreviter
|
Hvis jeg skulle lette etter en snill og pålitelig kvinne på internett, ville jeg også ha valgt deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
Åh, Teo - det var pent sagt!
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Brevet fra Jane :)Hm. Hva skjer hvis man svarer på slikt, tro? Jeg kjenner at jeg egentlig har veldig veldig lyst på fler detaljer.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Brevet fra Jane :)Hvis du til stadighet får slike eposter så bør du si i fra til IT, sånn at de kan få justert spamfilteret sitt.
![]() |
#20 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Brevet fra Jane :)Jeg har meldt fra til It-ansvarlig. han påstår at det ikke går an å få bedre spam-filter når vi bruker citrix.
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|