|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Den kvinnelige anatomiLeste med litt vantro en tråd her der det ble diskutert hvorvidt det var et problem at trusen vises under treningstightsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den kvinnelige anatomiBra artikkel!
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Den kvinnelige anatomiJepp, den var bra. Jeg er dårlig på komplekser, og oppdaget ikke at jeg hadde antydning til sinnarynke før en venninne brukte store deler av det som skulle være en festlig anledning til å klage over sin. De fleste slike skavanker har jeg faktisk blitt oppmerksom på via media og andre, og det er altfor, altfor mye fokus på kroppslige ting som burde være helt normale, men som folk på død og liv må skjære, botoxe eller slanke bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Leser
|
![]() Sv: Den kvinnelige anatomiVeldig bra skrevet! (Jeg anbefaler også boken "Råtekst" som hun har vært med på å skrive. Fortsatt aktuell - dessverre.)
![]() |
#7 |
er her
|
![]() Sv: Den kvinnelige anatomi
Her er jeg og, evner ikke å se mine egne "skjønnhets feil" før noen påpeker det...
![]() |
#8 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Den kvinnelige anatomiMåtte le av flaggermus forresten. Ny for meg. Jeg leser ikke mye blader etc og det skånet meg for mye tror jeg. Ikke at jeg ikke er kritisk til eget utseende, hvis jeg først gidder, men det gir meg ikke så mye og så er det så mye annet som er morsommere å bedrive tiden med.
![]() |
#9 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Den kvinnelige anatomiJeg måtte google bikini bridge.
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Den kvinnelige anatomiBra artikkel.
![]() |
#11 |
can-jur
|
Det er faktisk her inne jeg har lært om alle disse pussige greiene.
![]() |
![]() |
#12 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Den kvinnelige anatomiBra artikkel! Og til å bli sint og nedtrykt av.
![]() |
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
kan tilsettes alkohol
|
Gjør det, gjør det, gjennomfør det!
![]() |
#16 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Den kvinnelige anatomiJeg har etter hvert innsett at her, som i de fleste andre av livets situasjoner, så ligger ansvaret på meg. Så jeg har i stor grad sluttet å lese slanketråder, livsstilstråder og shoppingtråder her inne. Det er mye mer givende å gi blaffen. (Eller: ofte så leser jeg når det er nytt, finner ut hva det er, og unngår å følge med på videre utvikling av trådene.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Mja, jeg blir motivert av slanketrådene, da. Og jeg trenger å slanke meg. :for høy BMI: |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den kvinnelige anatomiVeldig bra innlegg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
maler
|
![]() Sv: Den kvinnelige anatomiFP er min viktigste kilde til utseendefokusert påvirkning faktisk. Det er svært lite fokus på det ellers (jeg ser ikke så mye i ukeblader og på tv). Men jeg har lært ganske mye om hva folk fokuserer på her på FP. Slanking er nå en ting, nyttårsslanking har vært der til alle tider og det å gå ned noen kilo når man er overvektig kan være rett så fornuftig, men dette fokuset på småskavanker opplever jeg at øker og det synes jeg i grunnen er synd. Hvor glatt og perfekt må noe være for å ville vise det frem?
![]() |
#20 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Den kvinnelige anatomiDet var en veldig bra artikkel, og jeg synes oppriktig synd på den oppvoksende slekt som må forholde seg til alle krav og forventninger om hvordan man skal se ut, være kledt og i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|