Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Terrortrusselen mot Norge

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-14, 11:02   #1
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Terrortrusselen mot Norge

Var det berre meg som syns pressekonferansen var veldig lite informativ? Dei sa vel eigentlig ingenting bortsett frå at dei som står bak har deltatt i kampar på bakken i Syria. Kvifor tar dei denne trusselen så alvorlig når dei veit så lite konkret? Og PST-sjefen oppførte seg merkelig og var tydelig ukomfortabel. Kvar gang ho hadde svart på eit spørsmål snudde ho seg demonstrativt vekk frå mikrofonen.

Kjenner at dette stressar meg litt. Spesielt sidan ungane er på overnatting hos Bestemor og skal til sentrum av Bergen i dag for å sjå på Tall Ship races. MASSE folk i sentrum og kan godt vere eit mulig terrormål. Men det blei ikkje gitt konkrete råd om å holde seg unna store arrangement, så eg må vel berre la dei reise for ikkje å virke hysterisk...

Eg skjønnar jo at dei må informere for å unngå spekulasjonar om kvifor det er meir synlig politi enn vanlig, men dette bidro meir til å skremme enn til å informere, syns eg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.