Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva har unge menn på føttene når vinteren kommer?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-14, 14:54   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva har unge menn på føttene når vinteren kommer?

Poden er 12 år og liker ikke vintersko eller støvler. Dette tror jeg ikke han er alene om i denne alderen. I fjor løste det seg nokså greit med at det nesten ikke var snø og vinter. Men det kan vi kanskje ikke regne som normalen her i Trøndelag. Han har altså joggesko og har blitt påtvuget ett sett Goretexjoggesko når det regner som verst. (Han har også Converse og sånne skatesko altså, men det er er ikke egnede vintersko, synes jeg. Han synes det ...).

Så, hva bruker deres preteens og fjortiser på beina vinterstid?
For å komplisere litt bruker han 41 i sko og alle juniormodeller er for små. Herremodeller er for brede. I vår fikk han de mest nøytale damejoggeskoene til Nike (det måtte være Nike ) som vi fant, svarte med turkise detaljer. I fjor vinter fikk han halvhøye Goretex i damemodell, grå med noe lilla på (de var visst for klumpte/store/ ekle/ stygge/ whatever til at de kunne brukes). Nå har jeg kjøpt Asics svarte med sølvskimrende greier i Goretex og er spent på hva han sier. Håper de passer, de passet til meg, men var litt for smale til meg. (Akkurat nå kan vi nemlig byttelåne en del sko).

Vis meg gjerne bilder.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.