|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Hva har unge menn på føttene når vinteren kommer?Poden er 12 år og liker ikke vintersko eller støvler. Dette tror jeg ikke han er alene om i denne alderen.
|
|
|
#2 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har unge menn på føttene når vinteren kommer?Min 12-åring har hatt noe sort og grønt basketsko-aktig fra Viking (tror jeg) med goretex de to siste årene. Ikke veldig høye, men veldig kule, visstnok. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har unge menn på føttene når vinteren kommer?
Høres ut som noko vi også må gå for. Støvlar likar han framleis her og sida vi har sjelden minusgrader har han brukt basketskoa sine. Enda bedre om det finns i gore-tex!
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har unge menn på føttene når vinteren kommer?Jeg mener jeg har sett slike Timberland-sko på unge menn, men mulig de er i kategorien klumpete: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Ja, jeg tror de må være kommet over "spille fotball i alle friminutt-alderen" innen disse går hjem.
|
|
|
#8 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hva har unge menn på føttene når vinteren kommer?Vi har samme problemet.
|
|
|
#9 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Dette har vi enda opp med for 16-åringen her. Eg har sett at det er fleire som har brukt dette. Alternativet er visstnok dei heilt vanlege, og svært tynne, converse, så då kraup mor til korset. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har unge menn på føttene når vinteren kommer?Min gutt er ikke 13 år enda og har store ben. Han bruker 42, måtte kjøpe 43 i Nike Air men de er visst litt små i størrelsen.
Sist redigert av GinaK : 19-08-14 kl 19:54. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Mine var i semsket skinn. Som jeg sprayet med impregneringspray i ny og ne.
|
|
|
#12 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva har unge menn på føttene når vinteren kommer?Mini hadde HUB i fjor, forede skinnsko. Minste størrelse var vel 39 tror jeg. Selges b.la. på Urban.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 19-08-14 kl 16:59. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
fri
|
Sv: Hva har unge menn på føttene når vinteren kommer?Samme problem her, ikke lett å finne sko min 13-åring vil gå i. I fjor var det ikke så ille vær, og han brukte mest joggesko. Forede converseaktige sko er nok det nærmeste han vil ha, men jeg har allikevel troa på at er det kaldt og vått nok så vil han nok skjønne at han må bruke skikkelige sko. Men det er jo kjedelig å bruke en formue på sko han nekter å gå med og som han vokser ut av uten at de en gang er brukt. Så jeg gjør det jeg kan for å komme til en kompromiss på hva han skal ha på seg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jo flere jo bedre...
Sv: Hva har unge menn på føttene når vinteren kommer?Siste 3 vintre har 15-åringen gått med fora Puma basketstøvler. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
maler
|
Sv: Hva har unge menn på føttene når vinteren kommer?Min hadde et par viking gtx vintersko med snøring i fjor, nøytrale og greie. Men han er ikke så veldig opptatt av hva han har på seg så lenge det er nøytralt og behagelig og praktisk. Noe sånt:
|
|
|
#16 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva har unge menn på føttene når vinteren kommer?De fra HUB må være superkule? Evt vinterconverse. Med impregnering fungerer de sikkert sånn passe så lenge det ikke er håpløst sørpete?
|
|
|
#17 |
|
Tja...
Sv: Hva har unge menn på føttene når vinteren kommer?Venninnen min ga opp maset med datteren (14,5 år) sin sist vinter så datteren gikk med Converse (uten for) , Nike Air og Uggs. Det gikk jo fint.
|
|
|
|
#18 |
|
~~~~~~~
|
De fra HUB er i solid skinn, så mini brukte disse mer eller mindre hele vinteren i fjor - også på tampen, men det er ikke gummistøvler, samtidig, jeg får ikke på han cherrox, så da blir det enten "kule" sko og våt på beina eller litt "mindre kule" sko, men tørr på beina - hans valg.. Skoene tåler det ihvertfall.
|
|
|
#19 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har unge menn på føttene når vinteren kommer?Min tolvåring går et stykke til og fra skolen og er ute og aker osv når det er snø. Det er ofte kaldt og vått, og jeg kan ikke se for meg hvordan han kunne klart seg uten et par varme og vanntette vintersko. Type foret Converse eller joggesko som eneste sko vinterstid hadde jeg nektet, enn så lenge. |
|
|
|
![]() |
|
|