|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Feirer dere halloween?I så fall; hvorfor?
![]() |
#3 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Feirer dere halloween?NIKS. Jeg synes rett og slett at det er helt idiotisk, for å være ærlig! Sist redigert av Pelikan : 19-10-07 kl 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Feirer dere halloween?Nei, det gjør vi ikke.
![]() |
#5 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feirer dere halloween?Ja, jeg har desverre gitt etter for halloweenfeiring, så her går de ut og tigger godis den 31. oktober. Jeg (eller mannen) er med og passer på at det går høflig og fint for seg og at de lærer at man ikke skal ødelegge selv om man ikke får godis. (slik man ofte hører om etterpå)
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Feirer dere halloween?Nei og ikke tenker jeg begynne med det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Feirer dere halloween?Ja, vi feirer. Nå er jeg ingen tradisjonsjunkie, og ser ikke behovet for å tviholde på julebukken. Når barna synes det er kult med Halloween så er det greit for meg å bytte. Hurra for mer moro i hverdagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ferdig!
![]() Sv: Feirer dere halloween?Vi feirer heller ikke, men ungene får gå i nabolaget på Trick or Treat runde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Feirer dere halloween?
Nå ja, vi klarer oss fint uten å henge oss på dem. Det er utrolig hva unger forstår om man bare forklarer det rasjonelt til dem.
![]() |
#10 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Feirer dere halloween?Jeg har vært sterk motstander av Halloween, men feirer det pga ungene. Jeg har tilogmed pynt! :Sjokkert over min egen evne til å svelge kameler:
![]() |
#11 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Feirer dere halloween?Jeg er også motstander, men har kjøpt snop de siste årene. Det er et mareritt når det ringer på døren i et sett og 3 hunder bjeffer om kapp.
![]() |
#13 |
Ferdig!
![]() Sv: Feirer dere halloween?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Helt konge
|
![]() Sv: Feirer dere halloween?Er 31. oktober en lørdag? I så fall er det greit at ungene går rundt og tigger godteri, men er det en helt vanlig dag er det ikke ikke greit! Sist redigert av Heiko : 19-10-07 kl 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Feirer dere halloween?Nei, vi feirer ikke. Men så er begge mine under to år, da
![]() |
#16 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Feirer dere halloween?Jeg er en slem mor så vi feirer ikke. Blir de invitert på fest så får de lov til det, men de får ikke lov å gå på dørene til folk.
![]() |
#17 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Feirer dere halloween?Alt som har et snev av fest og moro tar vi imot med åpne armer |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Javel
|
![]() Sv: Feirer dere halloween?Nei vi feirer ikke. Men vi får jo besøk på døra da så vi har jo litt ekstra godteri i bakhånd. Storesøster har ialle år syntes det har vært skummelt så hun har aldri hatt lyst til å gå ut heller så det har ikke vært det store problemet. Men jeg regner med det blir noe annet i år for mellomste (som er en skikkelig godtegris)er en helt annen type og jeg kan tenke meg han har lyst. Men jeg håper vi slipper unna.
![]() |
#19 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Feirer dere halloween?Storebror har spurt, men vi har erklært at det feirer ikke vi. Sånn er det med den saken. Men vi lukker opp hvis det kommer noen, og gir dem en sjokoladebit eller noe.
![]() |
![]() |
#20 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Feirer dere halloween?Nei vi ferier ikke det.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|