|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feirer dere halloween?Vi feirer heller ikke, men ungene får gå i nabolaget på Trick or Treat runde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Feirer dere halloween?
Nå ja, vi klarer oss fint uten å henge oss på dem. Det er utrolig hva unger forstår om man bare forklarer det rasjonelt til dem.
![]() |
#3 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Feirer dere halloween?Jeg har svelget en ENORM kamel i år ja
![]() |
#4 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feirer dere halloween?Eldstejenta har blitt bedt på halloweenfest i nabolaget de siste årene, og har fått gå, og da vil selvfølgelig de mindre søsknene også ha med seg noe av moroa,- så vi kjøper inn litt Halloweenting, og har godteriene klare til de som ringer på. I fjor gikk de to eldste rundt med flere nabobarn, og jeg var med dem. Jeg synes ikke noe særlig om å skulle nekte dem å være med på moroa, når det er så mange nabobarn som er med, så jeg er vel ikke akkurat motstander av det.
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Feirer dere halloween?Enig med Sitron. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|