Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Feirer dere halloween?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-07, 10:34   #1
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Vi feirer heller ikke, men ungene får gå i nabolaget på Trick or Treat runde.

Var fast bestemt for noen år siden at det der skulle vi ALDRI henge oss på, men " If you can`t beat them, join them".

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 10:36   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Vi feirer heller ikke, men ungene får gå i nabolaget på Trick or Treat runde.

Var fast bestemt for noen år siden at det der skulle vi ALDRI henge oss på, men " If you can`t beat them, join them".

Nå ja, vi klarer oss fint uten å henge oss på dem. Det er utrolig hva unger forstår om man bare forklarer det rasjonelt til dem.

Gammel 19-10-07, 15:46   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har svelget en ENORM kamel i år ja

Vi skal ha halloweenfest for ungene våre sammen med naboen og noen gutter fra klassen til eldstemann.
Etter en lang prat med naboen ble vi enige om at vi heller lager en skikkelig fest med barna hjemme enn at de reker gatelangs i mørket alene og tigger, for det liker ingen av oss.
Så nå blir det full pakke, med middag først, kostymer med sminke og diverse effekter og så en liten rundtur til utvalgte naboer før vi samles igjen hos naboen til godespising, og skumle kaker.
Ja, ja. Den satt langt inne !

Gammel 19-10-07, 16:20   #4
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Eldstejenta har blitt bedt på halloweenfest i nabolaget de siste årene, og har fått gå, og da vil selvfølgelig de mindre søsknene også ha med seg noe av moroa,- så vi kjøper inn litt Halloweenting, og har godteriene klare til de som ringer på. I fjor gikk de to eldste rundt med flere nabobarn, og jeg var med dem. Jeg synes ikke noe særlig om å skulle nekte dem å være med på moroa, når det er så mange nabobarn som er med, så jeg er vel ikke akkurat motstander av det.

I fjor hadde forresten eldstejenta et flott Halloweenparty på bursdagen. Men de gikk ikke rundt og tigget godteri.

Gammel 19-10-07, 16:41   #5
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Enig med Sitron.

Vi feirer heller ikke. I fjor var vi på svømmehallen hele familien med på følgende middag på spisested.

Her i gata er det nesten helt slutt på å gå julebukk (er jo bare våre unger og vennene deres som går). Det synes jeg er trist.
Det er en koselig tradisjon synes jeg. Alltid kjekt med unger som kommer å synger på døra.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.