Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

4129 kr

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-08, 00:09   #1
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

4129 kr

Det koster det å få fikset et bitteliten, tynn ripe i lakken på skjermen på en bil.

Femåringen min var uheldig en dag på ferga. Han lukket opp bildøra litt for fort, før jeg rakk å komme rundt for å avverge skade, og den gikk rett i framskjermen på bilen ved siden av.

Jeg kunne selvfølgelig latt som om jeg ikke merket det, det var ingen i nærheten, men sånt får jeg meg ikke til å gjøre, så da vi skulle sette oss i bilene for å kjøre i land og eieren av bilen kom ned, gikk jeg bort til ham og forklarte situasjonen og ga ham mobilnr mitt.

I dag ringte han etter å ha hatt skaden til sjekk. 4129 kr kom det altså på. Det er dyrt med bil.

Gammel 11-06-08, 00:19   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4129 kr

Jeg var borti en mur forrige uke. Bare pittelitt, men nå vet jeg altså hva det kommer til å koste meg.

Jeg synes forøvrig det var flott at du sa ifra. Sure, men ærlige penger.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 00:22   #3
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Men du, hvor gammel er han? Er han forsikret? Vi hadde et tilfelle der en unge rant på rulleskøyter inn i siden på bilen min, foreldrene hadde ikke mulighet til å betale, han var ikke forsikret, og vi måtte dekke skaden selv. Er barnet ditt forsikret?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 00:27   #4
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Men du, hvor gammel er han? Er han forsikret? Vi hadde et tilfelle der en unge rant på rulleskøyter inn i siden på bilen min, foreldrene hadde ikke mulighet til å betale, han var ikke forsikret, og vi måtte dekke skaden selv. Er barnet ditt forsikret?

Han er fem år, og har ikke egen forsikring.

Gammel 11-06-08, 15:34   #5
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Hva slags forsikring tenker du på her?

Gammel 11-06-08, 00:29   #6
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Det er dyrt med bil.

...og unger.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 00:32   #7
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

...og unger.

Ja, først og fremst unger.

Gammel 11-06-08, 08:51   #8
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Synesikke det var avskrekkenes, hele skjermen må jo omlakkeres. Det er jo ikke bare bare det...
Kjedlig er det da, penger man ikke har lyst til å gi fra seg.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 09:07   #9
Ditlovna
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Østfold
Ditlovna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det er best og gjøre opp for seg selv om det er sure penger.

Gammel 11-06-08, 09:54   #10
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Godt med ærlige mennesker.
(Har selv et avslappet forhold til riper i lakken -en bil er en bruksgjenstand- men synes det er riktig å si fra da ikke alle har den samme holdningen. Med mindre det var en stor, jævlig SUV. Da hadde jeg bedt femåringen prøve en gang til.)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 10:12   #11
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det var kjempefint at du gjorde opp! Sånne som deg skulle det vært flere av.

Gammel 15-06-08, 18:06   #12
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Noen av de som kjører SUV kjører den faktisk fordi det er den eneste bilen de kan kjøre/komme seg inn i. Bare til info.

Når det er sagt, tror jeg jeg(om jeg hadde hatt bil)hadde gjort som Miss Norway. Uhell kan skje den beste.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.