|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Ving 2010 i gangDa har Ving startet salget av Sunwing-2010.
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ving 2010 i gangDa skal jeg i hvert fall sjekke priser dit vi har lyst til å dra. Må kanskje avklare med sjefen om når det er greit å ta ferie før jeg bestiller.
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ving 2010 i gangVi har bestillt 2 uker til Alcudia, Victoria. Men kan si at jeg er litt i tenkeboksen. Synes det var litt vel dyrt. (har vært der flere ganger før, men nå har de skrudd opp prisen enda litt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ving 2010 i gang
Hvor dyrt ble det for hvor mange?
![]() |
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Jeg/vi elsker Alcudia og vi har sagt at det er dit vi skal 2010, på Victoria. Har prøvd litt forskjellig, men er alltid sunwing Alcudia som kommer best ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
Dette var omtrentlig det samme som vi betalte for oss da vi var der i år. Vi er riktignok 4, men knerten var ikke 2 år enda, så han var mer eller mindre gratis.
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ving 2010 i gangDu må ikke gå på Resort-sidene, men fra bestillingsdelen på forsiden. Don't ask why.
Sist redigert av Tjorven : 09-09-09 kl 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
er i sommer***us
![]() |
Vi bestilte to uker på Sunwing Kallithea, og Happy Baby leilighetene der var en del tusen billigere enn på Alcudia samme periode.
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Er det Athena dere skal bo på? Sitter og ser på Rhodos nå, men det er ille flytid hjem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
er i sommer***us
![]() |
Ja vi skal bo på Athena, og et tips der (for de som skal bo i happy baby) er å velge Happy Baby leilighet D, de ligger på baksiden, er litt større men de er billigere. De dyre på framsiden er midt i folkemengden, og har støy fra restaurant på kveldene. Vi bodde i D i fjor og var strålende fornøyd med en svær plen forran oss og vi var helt private.
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ving 2010 i gangNei. Vi tror at vi forsøker oss på Side i Tyrkia. Men vi er litt i tenkeboksen siden det er en taxitur å komme seg til sentrum. Det er ikke noe særlig med 2 småttiser.
![]() |
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ving 2010 i gangBlir ikke enige med oss selv om vi skal ta Alcudia turen som vi bestillt eller vi skal booke om til Rhodos istedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
er i sommer***us
![]() |
Når skal dere dra? Om dere reiser i juni er været på Rhodos bedre enn på Mallorca. Prisnivået er litt høyere i Alcudia enn på Rhodos.
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Vi skal dra i juli. Flyet hjem til Gardemoen fra Mallorca lander 01.35. Fra Rhodos lander det 03 et eller annet. Men ser nå at man kan fly fra Rygge til Rhodos. Da lander man på Rhodos 23.30, men da kommer man hjem 16.20 som er en bra tid. Så uansett får vi en "kjiip" tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
er i sommer***us
![]() |
Hei igjen.
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ving 2010 i gangKreler det av turister der? Ja, jeg vet det er et skikkelig turistanlegg altså, men får man puste, liksom? Vi vurderer Kallithea, det ser fint ut, men jeg orker ikke å gå i kø med bare skandinavere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
I mål
|
![]() Sv: Ving 2010 i gangVi var på Rhodos i sommer og trivdes kjempegodt. Jeg har ikke vært i Alcudia, men dersom det er mange tusen dyrere, ville jeg gått for Rhodos. Det er jo en taxitur inn til sentrum, men med en femåring er ikke det den største bøygen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
I mål
|
![]() Sv: Ving 2010 i gangDen stranda er kanskje ikke så "idyllisk" altså. Jeg mener, den er jo gjerne rett ved en vei, men den så grei ut. Men man får ikke alt. Kanskje du greier lete opp noen bilder.... Jeg husker ikke helt, kanskje noen andre gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|