|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
L.F.C. supporter
|
![]() Synes du dette er frekt?Ungdommen din på 13-14 år skal på et stevne.
![]() |
#3 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du dette er frekt?Hvis det er folk man kjenner på et vis, synes jeg ikke det er frekt. Litt corny kanskje, om man ikke kjenner dem.
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du dette er frekt?Det ville jeg syntes hadde vært litt frekt, hvis du ikke kjenner de litt bedre enn bare på hilse stadiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Synes du dette er frekt?Jeg og syns det kommer an på hvor godt du kjenner de.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Synes du dette er frekt?Det er jo bare å si nei om det ikke passer? Men om de maser, hadde jeg følt det ubehagelig. Jeg er sånn at jeg syns det er greit å bli spurt om det meste, så lenge folk takler å få nei til svar.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Synes du dette er frekt?Vi har en sånn ordning. Vår bil har plass til flere seter enn naboene, så det er vår bil som kjører til dansetrening, men det er ikke alltid vi som kjører den. Men vi kjenner hverandre godt.
![]() |
![]() |
#11 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Synes du dette er frekt?Det er ikke frekt å spørre, men det er frekt å svare ja hvis man helst vil svare nei.
![]() |
#12 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Synes du dette er frekt?Ja, er enig i at det kommer litt ann på hvor godt man kjenner dem.
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Synes du dette er frekt?Jeg ser at noen nok vil føle det som et press. Jeg tror ikke jeg hadde fått meg til å spørre selv, men hadde ikke reagert på om noen andre hade spurt. Også hadde jeg svart ja eller nei ut ifra om det passet. Uten å få dårlig samvittighet om jeg svarte nei.
![]() |
#14 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Synes du dette er frekt?Jeg tror nok terskelen for å spørre om slikt er høy.
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: Synes du dette er frekt?Det kommer an på forholdet til de foreldrene. Hvis man ikke kjenner dem godt, ville jeg synes det var litt i overkant å presse på, men frekt vil jeg ikke kalle det.
![]() |
#16 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Synes du dette er frekt?Jeg synes kanskje ikke det er frekt, mere rart. Jeg hadde aldri kommet på å spørre om det, og jeg hadde garantert svart nei om jeg fikk spørsmålet. Dette fordi jeg rett og slett ikke liker å kjøre andre sin bil.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Synes du dette er frekt?Takk for mange raske svar.
![]() |
#18 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Synes du dette er frekt?Jeg hadde ikke likt og bli spurt om det der. Tror jeg hadde følt meg presset til å da låne 7 seteren og ta med den ekstra passasjeren. Jeg liker ikke å låne andre folks bil, så sant det ikke er pappa sin og hadde følt en sånn forespørsel ubehagelig. Jeg hadde villet svare nei, men kjenner meg selv så godt at samvittigheten med tanke på ungen som trengte skyss hadde gjort at jeg hadde sagt ja uten å ville det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Synes du dette er frekt?Jeg hadde aldri fått meg til å spørre om det. Hadde nok kjent på at den jeg hadde spurt, delvis ble presset inn i noe han/hun kanskje ikke ville.
![]() |
#20 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du dette er frekt?Spørs vel litt hvor godt man kjenner hverandre, men synes vel ikke det er frekt.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|