Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Lettvint middag for 5 voksne og 6 barn

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-10, 21:15   #1
Wanda
Aktiv

Wanda sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Wanda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Lettvint middag for 5 voksne og 6 barn

Vi skal ha to vennefamilier på middagsbesøk på fredag etter jobb. Vi er tilsammen 5 voksne og 6 barn og jeg trenger råd i forhold til egnet meny. Jeg kommer da litt heseblesende hjem fra jobb med to barn på slep i 16-tida og gjestene kan da ankomme når som helst. Jeg er ute etter en meny som helst lager seg selv mens jeg tørker støv på badegulvet
Har litt tid torsdag kveld, så forberedelser er mulig.

Vi har hatt denne tradisjonen i lengre tid og det er veldig hyggelig og lite stress for alle parter gitt at man ikke legger seg på et høyt ambisjonsnivå.
Jeg tenkte umiddelbart taco denne gangen, men det hadde jeg visst både forrige gang og gangen før da jeg arrangerte.... Forrige arrangør hadde hamburgere og det var veldig populært.

Det hadde jo vært litt spennende med noe nytt, tenker jeg. Ungene er i alderen 1-8 år med litt begrenset tålmodighet ved bordet, så det bør helst være mat som er barnevennlig.

Noen ideer?

Wanda er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.