|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Lettvint middag for 5 voksne og 6 barnVi skal ha to vennefamilier på middagsbesøk på fredag etter jobb. Vi er tilsammen 5 voksne og 6 barn og jeg trenger råd i forhold til egnet meny. Jeg kommer da litt heseblesende hjem fra jobb med to barn på slep i 16-tida og gjestene kan da ankomme når som helst. Jeg er ute etter en meny som helst lager seg selv mens jeg tørker støv på badegulvet |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Lettvint middag for 5 voksne og 6 barnLasagne er en god ide! Det har også vært en gjenganger, men lenge siden sist. Absolutt en vinner!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lettvint middag for 5 voksne og 6 barnTaco? Det er jo kjapt og lage om en har gjort innkjøp på forhånd. Eller Tacolåda? Den kan jo lages i stand på forhånd og bare puttes i ovnen når du kommer hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Lettvint middag for 5 voksne og 6 barn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lettvint middag for 5 voksne og 6 barnEller hvis dere skal være litt sosiale og slikt så er det å pynte sine egne pizzaer (pitabrød eller tortillalefser) ganske artig for store små.
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lettvint middag for 5 voksne og 6 barnJa, sodd kjøpes ferdig i spann. - koker potet og gulrot i tillegg. Men jeg tror man må være trønder for å anse det som fullverdig middag altså
![]() |
#10 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Lettvint middag for 5 voksne og 6 barnMange gode forslag her - takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Aktiv
![]() |
Alle som kommer har en eller annen tilknytning til Trøndelag, så det tror jeg går helt fint. Strålende forslag som jeg aldri hadde kommet på selv. FB er toppen, altså! Lurer på om jeg går for denne... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
I mål
|
Selvfølgelig spiser vi sodd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Aktiv
![]() |
Der var du, ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Lettvint middag for 5 voksne og 6 barnNoen enkle forslag fra meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Off the map.
|
![]() Sv: Lettvint middag for 5 voksne og 6 barnDette er den beste sodden - og jeg tror du kan kjøpe to spann, samt to ekstra pakker boller. Hvis du da koker godt med potet og gulrot, samt serverer med mors flatbrød så er du der.
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() |
#20 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Lettvint middag for 5 voksne og 6 barnSodd er bra!
![]() |
|
|