Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Forbrukerrapporten: Rent vann gir bedre vaskeresultat enn vaskenøtter

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-08, 17:16   #1
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forbrukerrapporten: Rent vann gir bedre vaskeresultat enn vaskenøtter

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Om du kjøper på amazon så koster den første av samlingene ca 10 dollar, altså 50 kroner + frakt, på outland koster de mellom 149 og 179 kroner.

Men i hver av samlingene så er det jo mange av episodene i Nemi, og de koster jo noe de også? Hvor mange Nemiblader tok det før man kom igjennom den første historien, den hvor Rose forsvant?

Jeg har sikkert regna om fra australske pund til gamle italienske lire, for sist jeg sjekket prisen fikk jeg den til å bli 4-500 NOK. 50 kr er overkommelig

Jeg syns oversetteren har gjort en ganske bra jobb med fabler. Ikke at jeg vet hvordan originalen er, men vanligvis pleier jeg å reagere på dårlige oversettelser.

Gammel 17-05-08, 00:46   #2
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

1 kg vaskenøtter til ingen nytte Veldig synd egentlig, men ok.... Jeg pløsa ikke på med kjemikaler den perioden ihvertfall.

Gammel 17-05-08, 00:55   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble reddet i siste liten, skulle bestille 4 kg på ebay i denne uka. Takker og bukker!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
tegneserier, test av vaskemidler

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.