|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
♡
|
Katvig og Ida T etc. til 50 kr!http://www.bellajelica.no
|
|
|
#2 |
|
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Katvig og Ida t etc til 50 kr!!Hadde det enda vært større størrelser*sukk*
|
|
|
#3 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Katvig og Ida t etc til 50 kr!!Det har vært veldig mye negativt rundt det nettstedet i det siste, jeg ville vært litt skeptisk til å handle derfra.
|
|
|
#4 |
|
Audacious
|
Sv: Katvig og Ida t etc til 50 kr!!Jeg har også negative erfaringer med dem, dessverre. Men noen har jo faktisk fått det de bestilte, så håper du blir en av dem, Hønni!
|
|
|
#6 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Katvig og Ida t etc til 50 kr!Jeg har handlet før og fått bekreftelse, men fikk ikke alle varene likevel. Jeg handler ikke derifra igjen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Katvig og Ida t etc til 50 kr!JEg handlet derfra, ble trukket for alt men fikk ikke alt. Penger ble tilbakeført. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Katvig og Ida t etc til 50 kr!Jeg handlet også derfra, og det var masse masse styr før jeg fikk refundert penger for de varene jeg ikke fikk. Det gikk vel faktisk et par måneder. Når det er sagt, så har jeg inntrykk av at de har gjort sitt beste for å rydde opp i ettertid (jeg fikk 50% på alt i neste bestilling). Jeg la inn en "testbestilling", og det virker som de har lagt om systemet helt, jeg fikk jevnlig oppdateringer på mail om at varene var pakket, at de var sendt o.l. Jeg tør likevel ikke anbefale dem siden det tross alt var mye styr før alt var i orden med den første bestillingen min, den andre "testbestillingen" gikk veldig fint.
|
|
|
#11 |
|
anglofil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Katvig og Ida t etc til 50 kr!Var jo en tråd om denne siden her inne nylig. Jeg fikk aldri det jeg bestillte. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Audacious
|
Sv: Katvig og Ida t etc til 50 kr!Jeg fikk ingen bekreftelse og ca. halvparten av det jeg hadde bestilt, f.eks halve "sett" hvor jeg jo ikke ville ha kjøpt den andre delen om jeg hadde fått beskjed. Svært lite imponert.
|
|
|
#14 |
|
♡
|
Sv: Katvig og Ida T etc. til 50 kr!Jeg fikk alt jeg bestillte.
|
|
|
#15 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Katvig og Ida T etc. til 50 kr!Så i avisen i dag at de er oppløst.
|
|
|
#17 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Katvig og Ida T etc. til 50 kr!Jeg har også fått alt jeg bestilte. Og det var mye! Og rasende billig.
|
|
|
#19 |
|
Tåler regn
|
Sv: Katvig og Ida T etc. til 50 kr!Jeg har alltid fått alt jeg har bestilt. Men jeg fikk en mail for et par mnd siden om at hun som drev nettstedet var blitt alvorlig syk, derfor ble det nå solgt til andre. Så kanskje det er derfor det har vært problemer tidligere?! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Katvig og Ida T etc. til 50 kr!
Varden.
|