Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kuler til å ha i håret

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-08, 21:55   #1
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kuler til å ha i håret

Disse fantes i store poser for 25-30 år siden; små kuler som festes i håret istedetfor strikk når man feks har flettet håret i mange småfletter. Sånne runde som man "knepper" igjen...
Hvor får man tak i dette i 2008?

Gammel 16-05-08, 22:03   #2
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kuler til å ha i håret

Kan ikke hjelpe deg, men sånne hadde jeg da jeg var liten, ja. :abonnerer:

Gammel 16-05-08, 22:22   #3
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Glitter?

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 22:23   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det har jeg faktisk ikke sett siden jeg brukte musefletter.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 22:24   #5
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Gran Canaria...

Gammel 16-05-08, 22:24   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg har sett det på Glitter, ja.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 22:26   #7
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sånne kjøpt jeg til datteren min for sikkert en 5-6 år siden. Men jeg husker ikke hvor.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 15:57   #8
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Gran Canaria...

Skal til Tyrkia om et par uker, og skal sjekke der - men kan ikke huske jeg har sett sånne der før...

Gammel 18-05-08, 16:10   #9
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

kom til å tenke på de to tennissøstrene nå jeg.. venus og serena..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 17:57   #10
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Hvis jeg ikke tar helt feil, så har jeg noen sånne pakker liggende. De har vært med når jeg har kjøpt forundringspakker fra glitter (nyskjerrig anlagt). Noen spesiell farge du er ute etter? Skal se etter om jeg finner det etterpå. Kan hende jeg har kasta dem også. Jeg kommer aldri til å bruke dem, så du kan godt få dem om jeg har dem enda.

Gammel 18-05-08, 18:19   #11
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Hvis jeg ikke tar helt feil, så har jeg noen sånne pakker liggende. De har vært med når jeg har kjøpt forundringspakker fra glitter (nyskjerrig anlagt). Noen spesiell farge du er ute etter? Skal se etter om jeg finner det etterpå. Kan hende jeg har kasta dem også. Jeg kommer aldri til å bruke dem, så du kan godt få dem om jeg har dem enda.

Hvis du gidder å sjekke hadde det er supert.
Ingen farge - bare de fungerer

Gammel 18-05-08, 19:07   #12
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Da har jeg funnet de. En pk. med turkise og en pk. med grønne. Håper det er sånne du leter etter. Send en PM med adressa de, så skal jeg få sendt dem til deg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.