|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fantastisk film-anmeldelse, jeg ler meg ihjelMorsomt, men veldig dårlig skrevet.
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Fantastisk film-anmeldelse, jeg ler meg ihjel
Og jeg har gjerne fått anbefalingene fra BM, som i sin tur igjen har fått dem fra blant annet A.V. Club.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fantastisk film-anmeldelse, jeg ler meg ihjelJa, og det er jo supert. Han gjør jobben, jeg slipper, og slipper i TILLEGG å få vite for mye om filmen. (Jeg har VELDIG lav terskel for hva som er for mye informasjon. Alt utover "veldig bra", er egentlig for mye.
![]() |
#4 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fantastisk film-anmeldelse, jeg ler meg ihjel
Det er jeg naturligvis veldig enig i. Og jeg leser da virkelig ikke filmanmeldelser i norske dagsaviser. Ikke ser jeg på «terningkastene» deres heller; det fins unntak, men jeg syns det faglige nivået jevnt over er for lavt til at det er verdt å finne ut hva de syns. Men det fins altså anmeldere som tar film på alvor og gjør en innsats for ikke å ødelegge filmopplevelsen for noen som vurderer å se filmen. Jeg leser som sagt primært omtaler i A.V. Club, de er stort sett veldig gode, men hvis det er en film jeg allerede har bestemt meg for å se, som f.eks når den er laget av en regissør jeg har stor respekt for, så leser jeg ikke omtalen der heller før jeg ser filmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|