|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Javel
|
Jeg kan jo ikke annet enn å smile litt...http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=520321
|
|
|
|
#2 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kan jo ikke annet enn å smile litt...Jeg blir litt matt, på radioen greide de å ha dette som førstesak på nyhetene - før det tragiske drapet i Mo i Rana til og med.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Jeg kan jo ikke annet enn å smile litt...
Dette forstår jeg veldig godt Senna. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
saftig
|
Klippet fra artikkelen:
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg håper i allefall det på grunn av at VG slår det opp som stor nyhet.... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du leser artikkelen som det er linket til er første setning etter ingressen denne:
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kan jo ikke annet enn å smile litt...Jeg kommer fra Møre og Romsdal og syns egentlig været var helt greit. Finest var det om morgenen. Vi grillet faktisk i går også vi, men måtte spise inne. Folk nordpå har nok adskillelig større grunn til å klage på 17. mai været, enn vi som bor i resten av landet. Tror nesten været nordpå må oppleves, før man skjønner hvor stor forskjell det er. Unner ingen dårlig vær 17. mai, men skulle faktisk ønske at finnmarkingene fikk det absolutt fineste været en 17. mai.
|
|
|
#11 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Altså drape var ikke her på Mo. Men i utskarpen. noen mil dit.Men det er i Rana da hehe
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Ikke på nyhetene, for der var det gråvær. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Jeg kan jo ikke annet enn å smile litt...Sier det igjen jeg, les artikkelen, den handler faktisk om hele landet. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Har faktisk sluttet å lese slike artikler for de handler faktisk alltid om det samme. Selv om dette faktisk sikkert var den værste 17. mai-en på 50 år. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Javel
|
Sv: Jeg kan jo ikke annet enn å smile litt...He he, rart hvordan været kan provosere.
|
|
|
|
#16 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Jeg kan jo ikke annet enn å smile litt...når det hagler/sludder eller pøsregner på 17 mai her på vestlandet så er det ingenting om det i avisen dagen etter.. bare østlandet som er så klagete..
|
|
|
#17 |
|
saftig
|
Sv: Jeg kan jo ikke annet enn å smile litt...Det var ikke så mye været som provoserte, Senna, men skadefryden som lyser gjennom.
|
|
|
#18 |
|
saftig
|
Sv: Jeg kan jo ikke annet enn å smile litt...Og dere er virkelig opphengt i at østlendinger klager, men artikkelen sier faktisk mest om været i Kirkenes - men det fikk dere kanskje ikke med dere? Snakk om å gå på autopilot.
|
|
|
#19 |
|
Ringskrømt
|
Og du skjønner ikke hvorfor det er slik? La meg forklare det for deg. Siterer meg selv fra en annen tråd:
Det er med andre ord ikke overraskende med regn på vestlandet, ergo niks og nada å skrive til avisen om.
|
|
|
#20 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Jeg kan jo ikke annet enn å smile litt...Været får bli som det blir, det er holdningene ovenfor østlendinger enkelte her inne har som sjokker meg litt. Men nå gidder jeg ikke kaste bort mer tid på det, uttalelsene virker bare så fulle av komplekser. (Trodde faktisk det var myter, men ser ikke helt slik ut likevel |
|
|
|
![]() |
|
|