Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Babyjogger City Elite

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-08, 13:18   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Babyjogger City Elite

Dere som har denne, er dere fornøyd?
Er den mye mindre enn Quinny Freestyle 3XL? :ser for meg å ha en sånn i bilen:

Fortell, fortell!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 13:25   #2
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Babyjogger City Elite

Jeg har en, og er veldig fornøyd. Den blir veldig liten sammenlagt, og om man tar av hjulene kan man få plassert den helt inn i hjørner. Hjulene er svært enkle å ta av og på. Lett som en plett å slå sammen (og opp igjen). Den er bred og fin i sittedelen, og lang er den også. Herlig at man kan slå opp fotbrettet. Den er litt bak-tung synes jeg (i liggestilling), og kan nok lett vippe dersom en har noe hengende på styret.

Har et dårlig mobilbilde der den ligger i bilen, skal se om jeg får lagt det inn.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde146.jpg (186,2 KB, 107 visninger)

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 22:04   #3
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Takk for svar og bilde.
Viste den til mannen nå; "De har Audi, ja." ...
Det har vi også (a6), så da passer den vel bra.
Vet du hvor de selger disse?

Gammel 16-05-08, 08:44   #4
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg lurer på å kjøpe en sånn, gutten min er 1,5 og går litt selv, så jeg vil gjerne ha en vogn som er lett å styre med en hånd mens jeg springer etter ham. Egner den seg til det? Tanken var egentlig å kjøpe en easywalker classic, men har en som kan kjøpe babyjogger til meg på Foreldre og Barn-messen neste helg. Da er den på tilbud til 1900!
Så da er den jo billigere enn classic...
Musemus: De selger den på barnas hus, vanligvis koster den ca. tre tusen.

Gammel 16-05-08, 12:33   #5
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

"De har Audi, ja." ...

Nope, Passat. Men de er vel så godt som like størrelsesmessig.

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg lurer på å kjøpe en sånn, gutten min er 1,5 og går litt selv, så jeg vil gjerne ha en vogn som er lett å styre med en hånd mens jeg springer etter ham. Egner den seg til det?

Den er super å trille med en hånd. Og så kan man svært enkelt låse hjulet i fast posisjon, noe som av og til kan være greit.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 12:35   #6
Left
Passiv

Standard

Har ikke BJ CE nå, men savner den inderlig. Beste vogna jeg har hatt ever.
Verdens smarteste sammenfoldingspatent, og den er så lett at du kan lempe den inn i bilen med ungen på armen. Me like

Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 22:15   #7
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg falt for kalesjen. Veldig få trehjulinger med GOD kalesje.. Sjuggerpløm: Du har hatt en del vogner, har du ikke? Så om du går god for den, så kanskje jeg tør å prøve... Det eneste som taler mot den er at den er litt tung (veeel, 12 kilo er jo ikke akkurat blytungt, men classicen veier bare sju...)

Gammel 16-05-08, 22:55   #8
Left
Passiv

Standard

Jeg falt for kalesjen. Veldig få trehjulinger med GOD kalesje.. Sjuggerpløm: Du har hatt en del vogner, har du ikke? Så om du går god for den, så kanskje jeg tør å prøve... Det eneste som taler mot den er at den er litt tung (veeel, 12 kilo er jo ikke akkurat blytungt, men classicen veier bare sju...)

En del var egentlig en underdrivelse det også
Jeg tør ikke telle. Men ja, det er den beste jeg har hatt, uten tvil.
Den er vel ikke så mye som 12 kg? Er den ikke ca 10 da? Men uansett, så klarte jeg fint å slå den sammen med unge på armen, og bære den opp i 4 etasje uten problemer. Den bæres veldig godt i den stroppen i setet.

Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 23:33   #9
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også hatt noen vogner, og jeg falt pladask for denne når jeg tittet på den på Barnas Hus, så nå lurer jeg bare på hvilken vogn som må ut, for at den skal få komme i hus!

Gammel 16-05-08, 23:50   #10
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Standard

Elite veier mer enn "den vanlige" city-modellen. Men jeg er litt småkresen på utseende (dessverre) og vil ha kalesjen som er på elite...
City classic:

City elite:

Gammel 18-05-08, 22:13   #11
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Takker for svar.
Men én ting; Hvor lenge kan barna sitte i denne vogna? Altså, hvor store kan de være?
Er det en vogn du har til dem er ca.3 år, f.eks.?

Får dessverre ikke reist på Foreldre&Barn-messa, og nærmeste Barnas Hus er 20 mil unna.
Noen som vil hamstre?

Gammel 19-05-08, 08:47   #12
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Takker for svar.
Men én ting; Hvor lenge kan barna sitte i denne vogna? Altså, hvor store kan de være?
Er det en vogn du har til dem er ca.3 år, f.eks.?

Får dessverre ikke reist på Foreldre&Barn-messa, og nærmeste Barnas Hus er 20 mil unna.
Noen som vil hamstre?

Det er en av de vognene jeg har hatt som har hatt lengst rygg. Den er faktisk lenger enn Simo tror jeg. Du kan fint ha en 3 åring i den ja.

Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 11:20   #13
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Hvordan er håndtaket, da? Er det sånn stivt trille-håndtak? :angst:
Jeg liker best de som er litt "bøyelige" og ikke sånne som er helt stive fra håndtaket og ned til hjula.
Er det sånn sportsvogn-aktig?
Kan ryggen legges helt ned?

Gammel 19-05-08, 11:22   #14
Left
Passiv

Standard

Nå skjønner jeg egentlig ikke hva du mener? Det er håndtak som på en vanlig sportsvogn ja, og regulerbart også om jeg ikke husker helt feil.
Ryggen kan legges ganske flatt. Ikke helt, men man får kjøpt bag om man trenger det. Eller man kan bruke softbag med plate i.

Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 11:34   #15
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Ok, tror jeg fikk svaret mitt. Dumt man ikke kan legge ryggen helt ned, snuppa er bare tre måneder ennå - men den er vel fin til senere.
Er det bare Barnas Hus som selger denne?
Vet hvertfall at Reflex ikke har den.

Gammel 19-05-08, 11:35   #16
Left
Passiv

Standard

Vet sant og si ikke hvor de selger den her i Norge. Har kjøpt min brukt, og den var kjøpt i UK om jeg ikke husker helt feil.

Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 12:58   #17
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Standard

Kan kjøpes via www.babyjogger.no , men bare city classic, og der koster den 4500!! Det er 1500 mer enn hos barnas hus... Du kjenner ikke noen i Oslo som kan kjøpe for deg da? Blir ikkebilligere å importere heller, tror jeg.

Gammel 19-05-08, 12:59   #18
Left
Passiv

Standard

Kan kjøpes via www.babyjogger.no , men bare city classic, og der koster den 4500!! Det er 1500 mer enn hos barnas hus... Du kjenner ikke noen i Oslo som kan kjøpe for deg da? Blir ikkebilligere å importere heller, tror jeg.

Kommer på borti 4000 det også, så lønner seg ikke med import. Dumt jeg ikke bor nærmere, så skulle vi vel ha fikset den biffen

Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:01   #19
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Takk.
Hm, jo. Jeg kan jo forhøre meg litt om noen har mulighet - men skulle gjerne sett den før jeg kjøper.
Får se om vi får reist innover til Oslo i helga.
Men i Foreldre & Barn står det at det er BJ City som koster 1899,- Ikke City Elite??

Gammel 19-05-08, 15:02   #20
Left
Passiv

Standard

Det stemmer sikkert det ja. En litt enklere versjon tror jeg.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.