|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvordan er ullfleece-klærne i størrelsen? Eks. bånsull, nøstebarnKnerten bruker størrelse 86 nå.
|
|
|
#3 |
|
tankefull
|
Sv: Hvordan er ullfleece-klærne i størrelsen? Eks. bånsull, nøstebarn.Jeg syns ikke at ullfleecen til Nøstebarn er liten i størrelsen. Nå sist vinter brukte jenta mi str 74/80 i ullfleecedressen fra nøstebarn. Hun ble 1 år i oktober, og brukte str 80/86 da i vanlige klær. Den ble bittelitt knapp, dvs helt akkurat på beina på slutten av sesongen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er ullfleece-klærne i størrelsen? Eks. bånsull, nøstebarn.Min eldste er en lang gutt. (92 cm nå)
|
|
|
#6 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan er ullfleece-klærne i størrelsen? Eks. bånsull, nøstebarn.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er ullfleece-klærne i størrelsen? Eks. bånsull, nøstebarn.Nøstebarn sine klær i ullribb og ullfleece er helt normal i størrelsen, absolutt ikke små. Bodyene derimot, er veldig små i størrelsen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan er ullfleece-klærne i størrelsen? Eks. bånsull, nøstebarn.Ullfleeceplaggene til nøstebarn syntes jeg var grei i størrelsen, men hos meg krympet de litt/satte seg litt i vask og da ble de litt snauere. All annen ull hos nøstebarn er 1-2 str mindre enn merket (hvertfall i forhold til min gutt) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvordan er ullfleece-klærne i størrelsen? Eks. bånsull, nøstebarn.
bortsett fra de ribbestrikkede ullbuksene. De er gigantiske. Kjøpte M sin vanlige str men han kan ha den i to år til er jeg sikker på. (de brettes opp)
|
|
|
#10 |
|
tankefull
|
Sv: Hvordan er ullfleece-klærne i størrelsen? Eks. bånsull, nøstebarn.Ribbestrikkede gensere og bukser er store i størrelsen ja. 3 åringen min bruker fremdeles ullribbebuksa si som er str 86/92. Han bruker 98/104 i vanlige klær. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvordan er ullfleece-klærne i størrelsen? Eks. bånsull, nøstebarnGlitterbarnet har brukt sin ribbestrikka bukse fra nøstebarn fra han var ett, og sikkert til neste vinter også, når han er fire.
|
|
|
#12 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan er ullfleece-klærne i størrelsen? Eks. bånsull, nøstebarnTusen takk for gode svar! Da var det som jeg trodde. Jeg gikk litt opp i bodyer og strømpebukser, og bestilte 86/92 i gensere og slikt utenpåtøy.
|
![]() |
|
|