Sv: Nynorskhjelp?
Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.
Jeg skal skrive jobbsøknad, og siden utlysningsteksten er på nynorsk skriver jeg selvsagt søknaden på nynorsk *godt oppdratt*. Dessverre er det noen år siden jeg brukte målforma, så jeg er litt rusten. Kan noen komme med innspill på denne teksten? Jeg har uthevet det jeg er usikker på:
Vikariat i *biiiiip*.
Viser til annonse i *biiiip* der de søkjer etter lærarar i *biiiip*. Eg har hovudfag i *biiiip* og undervisningskompetanse i *biiiip*. I 2007 arbeidde eg på *biiip*, der eg underviste i *biiiip* for yrkesfag og almennfagleg påbygnad. Eg har og undervist ved *biiiip* vaksenopplæringssenter i fleire år.
Eg har sjølv vore elev ved *biiip*, og tok delar av praksisen der då eg studerte PPU i *biiip*. Eg kjenner difor skulen godt, og veit at eg trivest i miljøet.
Med von om eit positivt svar
*biiip*
Min første tanke er at det kan være like greit å skrive den på ditt hovedmål? (fikk følelsen av at den er skrevet med bokmålsfølelse, og "dirkete" oversatt til nynorsk..) 
Men for å svare deg på det du ber om; (tar høyde for at jeg ikke er like oppdatert på alt jeg heller ) :Allmenfagleg påbygging ville jeg skrevet fremfor -bygnad, og den trivest-varianten er jeg usikker på.. Trivs, trivst, trivast.. tror det finnes flere mer korrekte alternativer enn trivest..
Innledningsvis ville jeg skrevet de med stor D, og føyd til: og ynskjer med dette å søk(j)e på stillinga...
Ang undervisNing.. er det lov med en N der? Absolutt usikker...