|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?
Den posen med alt mulig i gele må man jo få tak i i Sverige, siden det er svensk godis. Hva heter de svenske godterifirmaene igjen? Marabou og ..?
|
|
|
#42 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Sjøstjerner, kanskje? Sånne sure, seige. Finnes i smågodthylla. Og sjøhester og skjell fra GuyLian: Sist redigert av Kneazle : 20-05-08 kl 21:09. |
|
|
|
#43 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Jeg bruker å la krokodillene spise på seigmennene, dvs. jeg tar vekk en arm, fot - eller hodet, og legger krokodillen strategisk til. Meget populært. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Haribo, Dals og Malaco er store i Sverige. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Jeg har funnet haier i hvert fall på Europris.
|
|
|
#47 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?De har blå konditorfarge på Coop Mega.
|
|
|
#48 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Om du skal ha gelegodteri i gele så er det ikke alt som er like suksess :erfart i helgen:
|
|
|
#49 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Du har fått masse gode tips her altså. Denne kaken vil jeg se bilde av
|
|
|
#50 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Hval sjokoladefabrikk har vel "seig(menn)hvaler og sjokoladehvaler"? |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Pauset
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Sjekket nå og de selger jo til og med online. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Uansett hvor dedikerte de er til denne kaken, tror jeg det blir litt voldsomt å bestille 14 esker seighvaler.
|
|
|
#53 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Hval sjokoladefabrikk har forresten utsalg fra fabrikken hvis du gidder å dra dit, for da kan man få rasket med seg mye til en billig penge, og ikke bare i sånne store esker, men i små enkeltesker også.
|
|
|
#54 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Vi hadde grønn gele med gele-fisker til bursdagen til eldste for mange år siden, gikk fint det. Bare vent til geleèn er ganske avkjølg før du putter de nedi. Ble også fint med sitronmelisse-stilker/blader nedi!
|
|
|
#55 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?hval sjokolade selges på |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Pauset
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Jeg var på binders i sted (mens jeg byttet gnom i nabobutikken). De hadde ikke bare seige hvaler og sjokoladehvaler, men også skumhvaler og gelehvaler. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Travelt opptatt
|
Dere blir nok nødt til å teste alt godteriet først. Både hver for seg og i alle ulike konstellasjoner for å se om det skjer rare kjemiske prosesser
|
|
|
#60 |
|
villende
|
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Nå har jeg sendt bestilling på innkjøp av "havgodis" med Sverigefarerene. H skjønte med en gang hva det var du ville ha, når jeg sa hva det var det skulle brukes til, så du kan regne med en pose med alt mulig rart til uken. De skal på "Godisfabrikken" og hun var helt temmelig på at de hadde både hvaler og (blå) delfiner. (Jeg skal minne henne på det per SMS i morgen tidlig, sånn for sikkerhets skyld.) |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| barnebursdag, kakebaking |
|
|