Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den dingsen jeg må ha for å kunne se på tv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-08, 22:54   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Den dingsen jeg må ha for å kunne se på tv

Hvor får jeg den fra? Jeg vil ikke ha masse kanaler, var fornøyd med de tre jeg hadde. Jeg vil kun være i stand til å se tv i mårra også. Dessuten skal jeg jo flytte om kort tid. Opplys meg!

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 22:56   #2
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den dingsen jeg må ha for å kunne se på tv

Ta en tur på Elkjøp eller en annen butikk som selger tv'er. De pleier å ha sånt. Eller så kan du bestille hos Rikstv. Men da er det litt leveringstid.

Gammel 19-05-08, 23:00   #3
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Åkei! Hva koster sånt om man ikke skal ha mange kanaler i den?

Gammel 19-05-08, 23:10   #4
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Rikspakken koster 189kr i måneden for første abonnement og så er det 70% rabatt på flere abonnement, hvis man vil ha på flere tv'er. Her er prisene.

Hvis du klarer deg med NRK-kanalene og TV2 så koster det vel kun kortavgiften. 720kr i året. I tillegg til engangsinvestering i boksen.

Gammel 20-05-08, 11:35   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skal vel være HELT gratis om man bare skal ha NRK. Da trenger man bare boksen. Skal du ha TV2 i tillegg så er det også gratis ut 2009, men da trenger du kort likevel. Men det skal være gratis, tror jeg.

Gammel 20-05-08, 11:47   #6
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det skal vel være HELT gratis om man bare skal ha NRK. Da trenger man bare boksen. Skal du ha TV2 i tillegg så er det også gratis ut 2009, men da trenger du kort likevel. Men det skal være gratis, tror jeg.

Jepp. Dekoderen (boksen) koster ca 1500, og bør kunne kjøpes i hvilken som helst elbutikk. Skal du kun ha NRK-kanalene skal du ikke betale noe i tillegg, og TV2 ligger også ute gratis der, (siden konsesjonen kun varer ut 2009). Vi kommer til gjøre det på leiehytta, og så tipper jeg at jeg må ut med cash til en eller annen antenne også. Koplingen blir antenne-dekoder-TV.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 11:48   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er billigere å ha Canal Digital eller Viasat enn Riks-TV.

Det er komplett idiotisk, men sant.

Gammel 20-05-08, 12:11   #8
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det er billigere å ha Canal Digital eller Viasat enn Riks-TV.

Det er komplett idiotisk, men sant.

Jepp, men da slipper du ikke unna flere kanaler og en parabol. (Eller kabelTV om man har tilgang.) Hadde hytta vært min, ville jeg glatt ha gått for Canal Digital.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 13:48   #9
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Standard

Takk for svar! Kjenner at jeg er litt forvirra fremdeles, men skjønner at det finnes en løsning på dette.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.