|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fiskepølser!Jeg har ikke smakt, men jeg er i utgangspunktet positiv. Ikke fordi jeg skal erstatte andre fiskemiddager, men fordi det da i det minste er håp om å smugle inn litt fisk i barna mine. Ren fisk klarer jeg ikke å få henne til å spise. Dette ser jeg som et kjærkomment supplement. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Peppy!
|
![]() Sv: Fiskepølser!Jeg synes det er genialt. Jeg bruker det ikke for å få i gutten fisk, for det spiser han så gjerne. Men veldig greit å bruke i stedet for grillpølser de gangene det er aktuelt, det er et magrere alternativ som inneholder noen sunne fettsyrer i tillegg til alt guffet. Da det skulle grilles pølser her forleden helg hadde vi med laksepølser, og det var et helt greit substitutt. Gutten merker ikke at han spiser noe annet enn de andre, og det er et magert alternativ til meg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Etylbarbital
![]() Sv: Fiskepølser!Prototypen elsker fisk og spesielt laks fra før og jeg tok med meg en pakke for å hive på grillen til 17. mai hvis han ikke satte pris på marinert kalkun eller bratwürst. Tykke pølser med normalt pølseutseende og 65% laks - den unge mannen likte dem og svigers som smakte en bit likte dem (de er kjøttetere). Jeg smakte ikke på dem, men jeg ser ikke bort fra at vi kanskje kjøper med oss en pakke igjen hvis vi skal grille pølser.
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 20-05-08 kl 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Passiv
|
![]() Sv: Fiskepølser!Jeg synes det høres skikkelig ekkelt ut. |
![]() |
![]() |
#29 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Fiskepølser!Har noen en pakke liggende? Er det melk i? Hvetestilvelse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Etylbarbital
![]() Sv: Fiskepølser!Mills dagens laksemiddagspølse:
![]() |
#31 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Fiskepølser!Da utgår den uansett, men det var neppe noe stort tap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
WF: BNBE
![]() Sv: Fiskepølser!Vi hadde det til middag i dag, mannen fikk en pakke på jobben. Jeg syns det var greit, og særlig siden vi trengte en kjapp middag i dag. Snuppa likte dem også. Så vi kommer nok til å kjøpe det igjen.
![]() |
#34 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Fiskepølser!Jeg liker laks og spiser pølser. Laksepølser høres derimot helt grusomt ut. Tror ikke jeg kommer til å prøve |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fiskepølser!Jeg har selvsagt smakt laksepølser (elsker å prøve nye og rare ting.) Det var ingen usmak over dem, men jeg vil kalle smaken...interessant kanskje? Jentene er begge glad i vanlig fisk og synes vanlige pølser er godt, men de spiste kanskje dobbelt så mye av disse laksepølsene enn av vanlige pølser/fisk, så de syntes visst det smakte godt. Vet ikke om dette var et engangstilfelle, for det er vel en drøy måned siden vi prøvde disse pølsene og har ikke kjøpt de siden. Men konklusjonen altså; helt greit, men ingen høydare for min egen del.
![]() |
#37 |
*_*
|
![]() Sv: Fiskepølser!Synes de lukta ekkel fisk når jeg stekte de. Vanlig fiskelukt har jeg ikke noe i mot, men dette var litt surt på en måte.
![]() |
![]() |
#38 |
...
![]() Sv: Fiskepølser!
Her også. Vi bruker endel soyapølser, men greit å ha noe å variere med.
Dette er jo grillpølser da. Trekker du vanlig grillpølser i vann også?
![]() |
#39 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Fiskepølser!Poden spiser ikke middag som ikke kan deles opp i pene, ryddige biter. (
![]() |
#40 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Fiskepølser!Det er litt rart for jeg var akkurat lik da jeg var liten. Jeg spiste f.eks ikke pizza før jeg ble voksen, fordi det ikke var noe system. Og blandede salater er fremdeles litt vanskelig, men jeg spiser det altså.
![]() |
|
|