Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Jeg blir gal av dusjveggene ...

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-08, 14:30   #21
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg blir gal av dusjveggene ...

Skal prøve med eddik i dag, og så den universalsteinen når jeg finner ut hvor jeg får kjøpt den

Gammel 27-04-08, 15:00   #22
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Jeg har en venninne som er utrolig god på å stime alt mulig. Hun kom en dag hjem til meg og stimet dusjen. Skal si det er bra reint etter henne. Ingen kjemikalier bare stim og mikrofiberklut.

Gammel 27-04-08, 18:15   #23
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://www.stekepanner.no/page/products/123494/

Gammel 28-04-08, 19:06   #24
Levic

Levic sin avatar

Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prøvde eddik, og det hjalp ikke. Skal prøve universalstein. Bestiller fra den nettsiden.

Takk alle sammen

Gammel 28-04-08, 19:08   #25
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Har du forsøkt å skrubbe med sterkt salmiakkvann?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 19:18   #26
Levic

Levic sin avatar

Standard

Har prøvd, men virket ikke så bra. Det er nemlig ikke så veldig synlig, bare jeg som har hengt meg opp i det. Sambo ser det nesten ikke. Er som et tynt lag av sprute-såpe-shampoo rester på innsiden. Går ikke å skrubbe vekk.

Gammel 07-05-08, 21:12   #27
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bestilte nettopp en derfra nå

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 21:31   #28
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg kan virkelig anbefale denne merkelige inretningen
http://www.universalstein.com/

Den tar alt på badet jeg ikke har fått rent før. Også utmerket til kjøkkenvask.

Jeg har noe lignende. Den er helt super, jeg bruker den til masse! Har hatt den i et par år, og nå er den tom.

Gammel 08-05-08, 12:25   #29
Levic

Levic sin avatar

Standard

Ok, jeg skal bestille slik stein. Har prøvd alt annet nå.

Gammel 11-05-08, 20:45   #30
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker jif baderom + skrubbe-svamp (som sikkert heter noe annet ordentlig) + skyller av med vann fra dusjen + gnir med tørkefille
Det pleier å bli bra!

Gammel 20-05-08, 23:25   #31
kristin2
Nybegynner

Medlem siden: May 2008
kristin2 har et hav av muligheter foran seg
Smil

Sv: Jeg blir gal av dusjveggene..

Anbefaler denne :

http://www.kvikki.no/index.php?page=...hk=1&Itemid=26

Jeg har også brukt denne, veldig bra..kjøpte den her

kristin2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:39   #32
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sverger til avfettingsvæske kjøpt på bensinstasjonen til slike vanskelige ting. Det går latterlig lett bort. (sabilex fra esso er uten tvil den beste)

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 17:07   #33
Levic

Levic sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg sverger til avfettingsvæske kjøpt på bensinstasjonen til slike vanskelige ting. Det går latterlig lett bort. (sabilex fra esso er uten tvil den beste)

Oi da skal jeg prøve det også. Takk for tips.

Gammel 21-05-08, 17:12   #34
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Min rørlegger anbfaler sitronsyre (pulver kjøpt på apotek) det fikset biffen hos oss.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 17:33   #35
Snuta
Fullverdig medlem

Snuta sin avatar

Hvor: Nittedal
Snuta har et hav av muligheter foran seg
Standard

bruker klor og en liten børste jeg da... feks en tannbørste... Funker bra det..

Snuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 19:02   #36
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Min rørlegger anbfaler sitronsyre (pulver kjøpt på apotek) det fikset biffen hos oss.

Det hjelper nok like bra med sitron og eddik hvis det er kalk, og sitronen lukter jo hakket bedre Sitronsyre selges på mange dagligvarebutikker også. Eller så kan man prøve å gni med en halv sitron. Men når du allerede har prøvd med eddik, så er det nok ikke vits.

Gammel 21-05-08, 21:51   #37
Levic

Levic sin avatar

Standard

Nei eddiken tok ingenting. Det merkelig er at dusjkabinettet er maks 2 år gammelt. Vi satt det inn da vi flyttet hit. Dyrt var det også, så skulle tro det holdt bedre. Har vasket det jevnlig.

Prøver sånn man får kjøpt på bensinstasjonen jeg nå. Det har jeg aldri prøvd før

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.