Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Til barnets beste? (Norsk kvinne med to år gammelt barn fengslet i Bolivia)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-08, 08:45   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til barnets beste? (Norsk kvinne med to år gammelt barn fengslet i Bolivia)

Jeg tenker ikke helt som deg. Jeg ser for meg min egen toåring, og føler meg sikker på at han ville fått et alvorlig traume om han ble tatt fra meg og overtatt av vilt fremmede mennesker. Det er jo heller ikke sikkert det finnes egnet personell til å håndtere en omsorgsovertakelse på ambassaden der borte. Jeg håper de nå venter på at barnets far, besteforeldre eller andre barnet kjenner skal komme og hente barnet hjem. Det er en ubeskrivelig sørgelig situasjon.

Jeg må også si at det ikke alltid er så svart/hvitt at hun er uegnet som mor til tross for dette. Vi kjenner ikke bakgrunnen for hvorfor de prøvde å smugle, og heller ikke om moren faktisk var kjent med hva som foregikk.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.