Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Prikker her inne

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 15:07   #81
Albertine
Passiv

Standard

Jeg er På Vei! Til og med forumet vet at jeg er gravid!!!

Gammel 21-09-06, 15:07   #82
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Denne meldingen du skrev, var i alle fall 10094.

Gammel 21-09-06, 15:09   #83
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått to prikker under avataren!

Bedre sent enn aldri Du heter jo ikke Skilpadda for ingenting.

Sorry, måtte bare stikke litt tilbake etter at jeg har vært din personlige nålepute de siste dagene

Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 15:11   #84
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Bedre sent enn aldri Du heter jo ikke Skilpadda for ingenting.

Sorry, måtte bare stikke litt tilbake etter at jeg har vært din personlige nålepute de siste dagene

Helt i orden. What goes around, comes around. Eventually.

Gammel 21-09-06, 15:13   #85
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt i orden. What goes around, comes around. Eventually.

Heeey? Prøver du å si at jeg er treig?

Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 15:15   #86
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Heeey? Prøver du å si at jeg er treig?

Nå ser du systemet mitt i praksis: Vær småspydig et par dager på rad, og vips! tror folk at alt man sier er mer eller mindre godt skjulte sarkasmer. Dermed kan jeg lene meg tilbake og trenger ikke engang anstrenge meg for å erte folk mer.

Gammel 21-09-06, 15:17   #87
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Nå ser du systemet mitt i praksis: Vær småspydig et par dager på rad, og vips! tror folk at alt man sier er mer eller mindre godt skjulte sarkasmer. Dermed kan jeg lene meg tilbake og trenger ikke engang anstrenge meg for å erte folk mer.

Aha! Sleipingen.

Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 15:19   #88
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå skal jeg komme med en aldri så liten innrømmelse: Jeg registrerte meg for første gang på NM da jeg hørte de hadde innført prikkesystemet. Jeg måtte rett og slett se hvordan en sånn modul artet seg på akkurat det forumet. Jeg hadde jo fått henvisninger til diverse tråder der inne, og hadde ikke så veldig godt inntrykk, akkurat.

??
Har ikke du vært registret lengre på NM enn det? :Overrasket:

him er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 15:22   #89
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prikker meg her og prikker meg der!!!
Kan dere ikke bare alle sammen prikke meg grønt hele tiden?

Melodi: Jeg vil ha en blå ballong!

Jeg vil ha en grøønn prikk,
med masse fine "enig nikk".
Ja, jeg vil ha en kjempe prikk,
og den må være grønn!

Gammel 21-09-06, 15:25   #90
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 17:52   #91
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

??
Har ikke du vært registret lengre på NM enn det? :Overrasket:

Nei. Jeg er ikke så innbarka som mange av dere andre.

Gammel 21-09-06, 21:19   #92
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Hvor mange innlegg på en ha før man prikker grønt da????

Gammel 21-09-06, 21:20   #93
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Hvor mange innlegg på en ha før man prikker grønt da????

30, så du mangler bare noen få før det blir grønne prikker fra deg også.

Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 21:44   #94
Mamma Rosa
Passiv

Standard

Man kan snakke om prikker her asså, moro. :bananen som danser: (orket ikke finne den)

På NM har jeg fått min dose med røde, her inne kun grønne, danglebærene kommer nok etterhvert.

...jeg vil gjerne vite hvilke tråder her inne som gjør folk irritert.
Finner bare kosemosing her jeg. :leter:

Gammel 21-09-06, 21:51   #95
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi. Må jeg ha 30 innlegg for å få gi grønne prikker. Da tror jeg virkelig at jeg må skrive et innlegg i denne tråden også.

Gammel 21-09-06, 21:54   #96
Mamma Rosa
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Oi. Må jeg ha 30 innlegg for å få gi grønne prikker. Da tror jeg virkelig at jeg må skrive et innlegg i denne tråden også.

Du har jo 36...

Gammel 21-09-06, 22:06   #97
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei. Jeg er ikke så innbarka som mange av dere andre.

Men desto mer hardbarka.

Gammel 21-09-06, 22:09   #98
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Du har jo 36...

Jepp. Jeg har jobbet hardt her inne i dag.

Gammel 21-09-06, 22:10   #99
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Nå kan jeg grønnprikke også

Gammel 21-09-06, 22:15   #100
Mamma Rosa
Passiv

Standard

Jeg har litt igjen jeg da...:sanker meldingsantall:

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.