Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Mer House i sikte!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-08, 21:39   #21
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mer House i sikte!

Vi satt med tårer i øynene begge to. Mannen var litt flinkere til å holde tilbake enn meg. Synes det var en sterk episode.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 21:45   #22
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Likte de siste to episodene veldig godt, og gleder meg til høsten.

Gammel 22-05-08, 22:23   #23
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Jau, då lyt ein fylgje med.

Har forstått at det skal kome ein episode som handlar om den mystiske hudsjukdomen eg har streva med i mange år :sjølvsentrert:

Hugsar ikkje kva som skjedde i sesongfinalen. Nokon som kan oppdatere meg?

Gammel 22-05-08, 22:29   #24
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Hugsar ikkje kva som skjedde i sesongfinalen. Nokon som kan oppdatere meg?

Har du glemt det siden tirsdag? (Vi snakker om siste episode i USA, altså. Sesong 4. NRK er en eller to sesonger bak.)

Gammel 22-05-08, 22:47   #25
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Har du glemt det siden tirsdag? (Vi snakker om siste episode i USA, altså. Sesong 4. NRK er en eller to sesonger bak.)

Åh.

Eg held meg til NRK, så da vil eg helst ikkje ha update frå Junaiten.

Gammel 22-05-08, 23:49   #26
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Mer House i sikte!

Det kommer flere sesonger ja?

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 13:26   #27
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis ikke får vi skape furore på nett slik at serien "tar en Jerico". (Serien ble lagt ned, men fansen protesterte så høylytt at de startet opp igjen."

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 15:11   #28
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Mer House i sikte!

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Det kommer flere sesonger ja?

Ja, det kan ikke bare slutte slik det gjorde nå.

Gammel 23-05-08, 15:22   #29
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Mer House i sikte!

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ja, det kan ikke bare slutte slik det gjorde nå.

Nei det synes ikke jeg heller, nemlig.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 17:48   #30
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

House er i aller høyeste grad fornyet for en ny sesong ja. Har ikke sett Ugly Betty eller Greys enda, men er syns sesongavslutningene i år har vært kjempebra. s04e15 av House, altså forrige episode, tror jeg er det beste jeg har sett på tv noensinne.

Gammel 23-05-08, 18:37   #31
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, den var bra. Men "Three stories" står for meg som den aller beste. Jeg hadde helt frysninger husker jeg.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 11:41   #32
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ja, den var bra. Men "Three stories" står for meg som den aller beste. Jeg hadde helt frysninger husker jeg.

Helt enig. Den var utrolig bra.

lurer på om streiken har noe med at mange serier har så gode avsluttinger i år. Selv om de ikke skreiv noe i disse ukene/mnd så har de jo hatt tid til å virkelig tenke. Istedenfor hastverkskriving.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 13:25   #33
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mulig Isolde. Både House og GA har i sesongavslutningene virkelig tatt seg opp igjen og fått den kvaliteten de hadde i starten igjen. Jeg gråt på begge seriene denne gangen, og det har jeg ikke gjort på lenge lenge. (Kan kanskje også ses i sammenheng med at jeg var gravid da jeg startet å se dem også, men likevel ... )

Gammel 25-05-08, 13:31   #34
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

(Kan kanskje også ses i sammenheng med at jeg var gravid da jeg startet å se dem også, men likevel ... )

Gammel 25-05-08, 13:36   #35
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Hva grubler du på Stompa?

Gammel 25-05-08, 14:27   #36
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Grubler på hvordan ordet også i sitatet over skal tolkes.

Gammel 26-05-08, 16:18   #37
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Hm. Nå begynte jeg også å gruble på det.

Det er mulig at også kan tas bort av den setningen. Men jeg tror jeg la det inn, fordi jeg gråter jo nå også, så en skal ikke bare se på det at jeg er gråtbar i ugravid tilstand når jeg ser House og Grey, men at jeg også definitivt er ekstremt gråtbar i gravid tilstand, og det var jeg da jeg begynte, så det er kanskje ikke så sammenlignbart å se hvordan jeg reagerte på denne siste episoden som ikke gravid og hvordan jeg reagerte på de første episodene som gravid når man skal sammenligne for å se på kvaliteten (der mye tårer= en god episode).

Ble du klokere?

Gammel 26-05-08, 16:23   #38
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Jeg skjønte at det kanskje var sånn du mente det, men setninga kan liksågodt leses som at du var gravid da, og du er det nå også. Tenkte kanskje jeg hadde gått glipp av noe.

Gammel 26-05-08, 17:35   #39
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Nå må jeg dulte litt på DM. Høres ut som meg. Mini ble født på en natt til tirsdag, og Greys gikk på tv her på onsdag kveld. Kvelden ble planlagt rundt at vi skulle unngå skift og mating akkurat mens Greys gikk, da lå jeg i senga mi (med mini i sånn plastsengdings ved siden av) og stortutet. En god House og Greys episode defineres av hvor mye tårer det er.

Gammel 26-05-08, 17:49   #40
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det var den beste.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.