Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Rød Puky XL

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-08, 23:48   #1
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Rød Puky XL

Noen som vet hvor jeg får tak i en slik løpesykkel billigst mulig?

Gammel 30-04-08, 23:53   #2
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rød Puky XL

Fra Tyskland, antar jeg.

I Norge selges Puky på Sprell, ihvertfall.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 00:09   #3
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg så noe lignende på en Brio-butikk til 200 kr. idag.

Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 17:26   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Tyskland har jeg sett de billigere og i Danmark.

http://dk.puky.net/homepage/produkte...aeder/4047.htm

Gammel 02-05-08, 15:30   #5
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har sett litt på danske sider, men med porto og mva blir det ikke så mye billigere enn å kjøpe på Sprell. Tysk ebay har bra priser. Spørs om ikke poste restante er vinneren her da.

Gammel 22-05-08, 23:28   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Har sett litt på danske sider, men med porto og mva blir det ikke så mye billigere enn å kjøpe på Sprell. Tysk ebay har bra priser. Spørs om ikke poste restante er vinneren her da.

Hvordan har det gått?

Vi skal ha en slik til storesøster sin 3 årsdag i juni, og tar gjerne i mot tips på hvor man kan bestille fra!

Gammel 22-05-08, 23:37   #7
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte Puky XL på ebay til lillegutt for ca 100 Euro+omkostninger for noen år siden. Gikk kjapt og greit
Og han ELSKER den!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 23:55   #8
Gerbera

Gerbera sin avatar

Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg kjøpte Puky XL på ebay til lillegutt for ca 100 Euro+omkostninger for noen år siden. Gikk kjapt og greit
Og han ELSKER den!

deg igjen

Jeg har sett de til 99 euro, men med frakt og moms, blir de jo dyrere enn på Sprell, der koster de 1200 kr.

Gammel 23-05-08, 00:07   #9
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var ikke å få i Norge da jeg kjøpte den. Sikkert mye mindre plunder og heft å kjøpe dem på norsk nettbutikk

Gammel 23-05-08, 00:08   #10
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Jeg har bestilt fra Nederland. Det er litt leveringstid så den er ikke sendt ennå. Kommer på ca 110 euro levert et postkontor hos söta bror.

Gammel 23-05-08, 00:17   #11
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Jeg har bestilt fra Nederland. Det er litt leveringstid så den er ikke sendt ennå. Kommer på ca 110 euro levert et postkontor hos söta bror.

Takk!

Kjenner til den broren jeg også, så jeg får sjekke den muligheten. Ellers skal svoger med båten til Kiel nesten helg, så jeg får se om jeg kan bestille en som venter på han på terminalen.

Gammel 23-05-08, 08:48   #12
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi skal også kjøpe sånn til storebror, kan de putte flere inn i en ordre Stikka?

Eller er den for stor for en 3-åring?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 09:12   #13
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Eller er den for stor for en 3-åring?

Den er akkurat passe til vår treåring på 102 cm. Jeg mener å huske at "minstemålet" var 95 cm på XL sykkelen?

Gammel 23-05-08, 09:19   #14
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sånn vil jeg også ha. Hmmm.. kjenner jeg noen som skal til Tyskland snart?
ønske:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 09:20   #15
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Gutten min begynner å bli for stor for sin nå - han er 124cm (ikke at du spurte om det men )

Gammel 23-05-08, 09:23   #16
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig interessert i å kjøpe!!
Stiller meg i kø , - og hva skal du ha?

Gammel 23-05-08, 11:28   #17
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Gutten min begynner å bli for stor for sin nå - han er 124cm (ikke at du spurte om det men )

Selge? Ja?

(eller var det det innlegget Mandarin henviste til?)

Gammel 23-05-08, 12:16   #18
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

ja det var det !!

Gammel 23-05-08, 13:25   #19
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

ja det var det !!

Trodde du bare hadde misforstått hovedinnlegget

Gammel 23-05-08, 13:50   #20
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Neida, det var ikke et billig salgstriks! Tror nok han bruker sin sommeren ut. Det var bare for å illustrere hvor lenge de kan brukes

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.