Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vurderer å kjøpe Babyjogger, har noen spørsmål

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-08, 11:29   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vurderer å kjøpe Babyjogger, har noen spørsmål.

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Oj, det høres ikke bra ut! Kjøpte du den direkte fra Babyjogger? Det er Barnas hus som selger den på messen, så det kan jo hende de har bedre reklamasjonsrutiner? Hmm, må i tenkeboksen nå. Liker jo Easywalkeren vår kjempegodt, men kalesjen er litt dum og åpen på denne, det var derfor jeg likte Babyjoggeren så godt med den lune kalesjen.

Den ble kjøpt direkte på Babyjogger ja. Jeg ville ha hørt med Barnas Hus jeg, fordi det kan jo godt være at dersom det samme skjer med deg, så kan de erstatte vognen og så ta reklamasjonen selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.