Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Linus i svingen som adventskalender

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-06, 11:29   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Linus i svingen som adventskalender

Det MÅ jo bli en slager. Gleder meg nok mer enn eldstejenta.

Har dere tro på at dette blir bra?

Sist redigert av Myrsnipa : 20-11-06 kl 06:38.
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 11:30   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Linus i svingen som adventskalender.

Jeg bare digger han lille gutten med hun mora som går rundt og sier: Han døde, nesten.

Tror det kan bli bra. Greit med noe annet enn bare rød og blå nisser.

Gammel 13-11-06, 11:31   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Jeg bare digger han lille gutten med hun mora som går rundt og sier: Han døde, nesten.

Tror det kan bli bra. Greit med noe annet enn bare rød og blå nisser.

Ikke sant. Jeg har aldri likt de derre nissene.

Gammel 13-11-06, 11:32   #4
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det gjør det helt sikkert. Linus i svingen ble iallefall høyt elsket her i huset da det gikk på barne-tv.
(og nå fikk jeg den sangen "på hjernen" igjen)

Gammel 13-11-06, 11:39   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Linus i svingen som adventskalender

Og den er veldig fin. Tror nok Christian kommer til å like den. Den var i hvertfall populær når den gikk på TV.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 11:51   #6
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Det blir nok kjempebra!

Gammel 13-11-06, 12:08   #7
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg likte heller ikke nissene og gleder meg stort til Linus i svingen.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 12:12   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Ååååååh. Det blir så bra.

Gammel 13-11-06, 12:50   #9
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Vi gleder oss masse!!!

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 12:58   #10
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fotalte snuppa i huset her at Linus i svingen starter på tv til jul og det var jublende glede til svar!
Tror sikkert det blir bra!

Gammel 13-11-06, 13:00   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Linus er storfavoritt her i huset, både hos snart fireåringen og hos foreldrene. Vi gleder oss!

Gammel 13-11-06, 13:02   #12
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Tror kanskje mammaen og pappaen gleder seg mer en 4-åringen jeg...Gleder meg faktisk til det starter og håper vi ikke blir skuffet

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 13:02   #13
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i både Jul i blåfjell og Månetoppen. Men når det er sagt gleder jeg meg også til Linus i svingen jul. Det blir nok stas, for både store og små.

Jeg er veldig glad det ikke er Skomakergata. Den passet nok best i en annen tidsalder, og bør ikke trekkes frem mer. Mine gode minner blir ødelagt.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 13:24   #14
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Venter på å få bokklubbpakke med den i posten. Guttene er veldig glade i Linus & Co, så de vil sikkert like adventsbarnetv i år.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 13:26   #15
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Venter på å få bokklubbpakke med den i posten. Guttene er veldig glade i Linus & Co, så de vil sikkert like adventsbarnetv i år.

Ja, den pakken venter jeg på også Tenkte å ha den lydbok CDen som gave i advendtskalenderen den 1. desember.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 14:38   #16
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Vi fikk denne på fredag. Kan ikke tenke meg annet enn at poden på 13 mnd blir overekstatisk!

Gammel 13-11-06, 16:16   #17
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Venter på bokpakka som er i farta .

Må faktisk innrømme at jeg ikke kjenner til Linus i svingen ennå....

Gammel 13-11-06, 16:23   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Bokpakken er i hus og er gave 1. desember. Både jeg og ungene gleder oss vilt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 17:37   #19
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner ærlig talt ikke at det går an å ikke like seriene om blånissene og rødnissene. De er jo såå koselige serier!

Når det er sagt, tror jeg det blir veldig koselig med Linus i svingen også.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 17:40   #20
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Bokklubbpakka ramlet ned i postkassa i dag. Tror dette kan bli riktig så bra.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.