Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skravlings om menn og stjernetegn!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-06, 11:32   #1
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skravlings om menn og stjernetegn!

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Nei, faktisk ikke... :enkelsjel:

Nei da så. Kanskje en ascedant som opphever det?

Noen som vet om hvordan man regner ut ascedant (skrives det sånn? ) eller en nettside hvor man kan regne det ut?
Lurer litt på om kjæresten min som er løve kan ha ascendanten i et vanntegn, muligens kreps...

Silence er ikke aktiv  
Gammel 14-11-06, 22:10   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Noen som vet om hvordan man regner ut ascedant (skrives det sånn? ) eller en nettside hvor man kan regne det ut?
Lurer litt på om kjæresten min som er løve kan ha ascendanten i et vanntegn, muligens kreps...

Jeg har i vært fall et pc-program som gjør det. Send meg en PM så kan jeg sjekke; det jeg trenger er fødselsdato, tid om mulig (eller i vært fall ca) samt stedet. Skriv om det er greit at jeg legger ut svaret her eller om jeg skal sende det per PM.

Akkurat nå er jeg på reise/møte i flere dager så jeg kanskje ikke svarer så raskt.

Pelen som surfer på hotellrommet.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 14-11-06, 22:15   #3
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har i vært fall et pc-program som gjør det. Send meg en PM så kan jeg sjekke; det jeg trenger er fødselsdato, tid om mulig (eller i vært fall ca) samt stedet. Skriv om det er greit at jeg legger ut svaret her eller om jeg skal sende det per PM.

Akkurat nå er jeg på reise/møte i flere dager så jeg kanskje ikke svarer så raskt.

Pelen som surfer på hotellrommet.

Så kult at du kan gjøre det! Kan du regne ut på både meg og kjæresten min da? Må bare spørre svigermor om klokkeslettet.

Silence er ikke aktiv  
Gammel 15-11-06, 02:36   #4
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Menn som er født i tvillingen har som regel to personligheter: dual.
Og menn som er født i skorpionens tegn har alltid vært spennede for meg, også vær- menn. Ellers har menn som har vært født i fiskene vært helt uintressante, fordi de har vært så¨"tvilsomme ", uten å helt vite hvorfor.

dutte er ikke aktiv  
Gammel 15-11-06, 02:38   #5
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så en kvinne med tvillingene i stjernetegn sammen med en mann i stjernetegn kan få det ganske interessant altså. Fire personligheter som skal samarbeide, på en gang. Det kan jo bli spennede.

dutte er ikke aktiv  
Gammel 15-11-06, 13:17   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Så kult at du kan gjøre det! Kan du regne ut på både meg og kjæresten min da? Må bare spørre svigermor om klokkeslettet.

Alle du vil

Pelen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.