Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Endringsforslag til bloggdelen av forumet …

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-08, 17:05   #21
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringsforslag til bloggdelen av forumet …

Jeg stemmer for alle endringer! Jeg synes bloggene er vanskelige og uoversiktelige å bruke. Ting forsvinner på et blunk, og man må lete i jungelen. Eller noe.

Gammel 21-05-08, 18:08   #22
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja! Alt det de sa! Bortsett fra Missa.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 18:11   #23
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Det aC sa.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 21:10   #24
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg støtter selvfølgelig alle gode forslag.

Jeg støtter mumrik sin støtte.

Gammel 22-05-08, 09:05   #25
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Signerer Rus forslag.

Gammel 22-05-08, 09:20   #26
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

av Tåtti

Gammel 22-05-08, 11:35   #27
TBM
Passiv

Standard

Når man først er inne på dette med blogg - det virker for meg som om alle bloggene er stengt og at man må bli gitt "tilgang".

Det er helt greit at de som ønsker å ha en mer privat blogg stenger den, men kanskje flere kunne ha lagt bloggene åpne?

Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 11:50   #28
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Det er helt greit at de som ønsker å ha en mer privat blogg stenger den, men kanskje flere kunne ha lagt bloggene åpne?

Problemet med åpne blogger er at de er tilgjengelig for alle, også ikke-medlemmer.

Ellers er det jo bare å spørre om tilgang, det har virket for meg hver gang.

(Det som vel er, er at en del kanskje deler litt mer av seg selv der, og da er det ikke mye fristende å gi tilgang til noen man ikke vet noe om. )

Gammel 22-05-08, 11:57   #29
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Når man først er inne på dette med blogg - det virker for meg som om alle bloggene er stengt og at man må bli gitt "tilgang".

Selv om man i utgangspunktet ikke har en privat blogg, er det mange som har stengt bloggene fordi de da blir søkbare på nettet, også utenfor FP.

Man kan jo bare spørre pent om å få tilgang, men jeg har forståelse for at det ikke nødvendigvis er like lett. Det er flere blogger jeg gjerne skulle hatt tilgang til, men så var det dette med å spørre da. Jeg liker ikke å trenge meg på, og jeg synes det å spørre om tilgang er en ikke så rent liten terskel å passere. Så jeg nøyer meg med de jeg har tilgang til.

:introvert og ikke så tøff i trynet:

Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 12:13   #30
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har privat blogg fordi jeg deler mer der enn ellers på nett. Ikke noe spennende altså, men jeg vil ikke være søkbar på navnet til ungene f.eks. Jeg ville nok gitt de fleste som spurte tilgang, kanskje etter en kjapp søkerunde på nicket.

Gammel 22-05-08, 16:06   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som tidligere nevnt, bloggen min er stengt fordi jeg ikke vil at den skal være googlebar.

Gammel 22-05-08, 17:07   #32
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Som tidligere nevnt, bloggen min er stengt fordi jeg ikke vil at den skal være googlebar.

Og litt på grunn av bildene sant? Eller pleier du vise frem rumpa di?

Gammel 22-05-08, 17:09   #33
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Og litt på grunn av bildene sant? Eller pleier du vise frem rumpa di?

Bildene har jeg sørget for å publisere på søkbare steder på nett også, selvfølgelig. :ekshibisjonist: De får veldig mange treff.

Gammel 22-05-08, 17:18   #34
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Det tviler jeg ikke på. Tennisskjørt gjør virkelig underverker for alle.

Gammel 22-05-08, 17:19   #35
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Støtter Ru og gjengen, ikke Missa. :heheh:

Også ler vi litt av aC og Mumriken.

Gammel 23-05-08, 23:04   #36
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Man kan jo bare spørre pent om å få tilgang, men jeg har forståelse for at det ikke nødvendigvis er like lett. Det er flere blogger jeg gjerne skulle hatt tilgang til, men så var det dette med å spørre da. Jeg liker ikke å trenge meg på, og jeg synes det å spørre om tilgang er en ikke så rent liten terskel å passere. Så jeg nøyer meg med de jeg har tilgang til.

:introvert og ikke så tøff i trynet:

Signerer Nebbia jeg. Ja, også alle dere andre da. I tillegg kunne jeg ønske meg at det var mulig å prikke blogginnleggene og kommentarene også.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 01:40   #37
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil bare presisere at bloggene med kommentarer ikke er forum eller forumtråder; om dere ønsker forumfunksjonalitet så har vi det her, i forumet.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 08:47   #38
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg vil bare presisere at bloggene med kommentarer ikke er forum eller forumtråder; om dere ønsker forumfunksjonalitet så har vi det her, i forumet.

Enig, en blog er en blog, liksom. Ellers finnes det jo forumdagbøker på forskjellige forum, kanskje det er det man hadde ønsket seg her?

Men tilfeldig valgt blogginnlegg øverst er rimelig håpløst ja...

Gammel 24-05-08, 12:48   #39
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jo, men er det ikke mulig at det i listen over bloggkommentarer kun vises siste bloggkommentar - ikke absolutt alle bloggkommentarer (hvis det akkurat kl. 1245 er 10 stk. som skriver en kommentar i en blogg så forsvinner alle andre kommentarer til andre blogger ut av listen)?

Gammel 24-05-08, 14:07   #40
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jo, men er det ikke mulig at det i listen over bloggkommentarer kun vises siste bloggkommentar - ikke absolutt alle bloggkommentarer (hvis det akkurat kl. 1245 er 10 stk. som skriver en kommentar i en blogg så forsvinner alle andre kommentarer til andre blogger ut av listen)?

Se innlegg 4 og 16. Kommentaren min om forum vs blogg var ment til de som snakket om prikker, osv.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.