Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vis meg "din" kjendiskjekkas!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-06, 12:02   #101
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg "din" kjendiskjekkas!

Tenk å poste en slik tråd da - som jeg selvsagt leste fem minutter før leggetid. Ikke noe rart jeg hadde en veldig eh ... "interessant" drøm om denne karen i natt:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 300px-Lost-sayid.jpg (37,0 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg imagesCANL0JKL.jpg (5,4 KB, 9 visninger)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 12:04   #102
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 12:38   #103
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Han er pen ja!

Mani er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 13:00   #104
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

dette er min yndling av skuespillere

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 14:20   #105
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

.....han er definitivt pulbar!

Pardon?? rippen:

Sist redigert av Elin : 13-11-06 kl 16:02.
Elin er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 15:05   #106
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ruud Gullit! Det er mann det!

Deg og nederlandske menn altså

Gammel 13-11-06, 16:01   #107
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Deg og nederlandske menn altså

Nasjonalitet har liten betydning dersom mannen er tagbar.... Men ja, det er mange flotte i Nederland. Det legger jeg ikke skjul på.

Gammel 13-11-06, 16:05   #108
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nasjonalitet har liten betydning dersom mannen er tagbar....

Så sant så sant

Gammel 13-11-06, 16:27   #109
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hm... Mange lekre menn her! Det er vel ikke tilfeldigvis noen data og internettkyndige som kan trylle frem et foto av Mikael Persbrandt? :sikle sikle:

Kanutte er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 16:32   #110
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Hm... Mange lekre menn her! Det er vel ikke tilfeldigvis noen data og internettkyndige som kan trylle frem et foto av Mikael Persbrandt? :sikle sikle:

Gammel 13-11-06, 16:35   #111
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Kanutte er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 18:30   #112
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Gode gamle Gunvald ja Kul kar han!!

Gammel 13-11-06, 18:42   #113
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt sånn som Desembermamma tror jeg. Bruker fint lite tid på å sikle på mannfolk. (Foruten den jeg har i hjemmet) Jeg synes han Prisonbreakfyren med tatoveringer er ganske snasen. Også var jeg på kino forrige uke og tittet på en film ved navn "Etter bryllupet". Da oppdaget denne mannen, som jeg synes var ganske flott. Mest utstrålingen kanskje.

Mads Mikkelsen

Gammel 13-11-06, 18:44   #114
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du og jeg, m@msen...

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 18:45   #115
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er riiimelig svak for Trond Espen Seim...

(gleder meg til Varg Veum ja! )

Gammel 13-11-06, 18:49   #116
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Jeg er litt sånn som Desembermamma tror jeg. Bruker fint lite tid på å sikle på mannfolk. (Foruten den jeg har i hjemmet) Jeg synes han Prisonbreakfyren med tatoveringer er ganske snasen. Også var jeg på kino forrige uke og tittet på en film ved navn "Etter bryllupet". Da oppdaget denne mannen, som jeg synes var ganske flott. Mest utstrålingen kanskje.

Mads Mikkelsen

Du må se Adams Epler, Elsker Deg For Evig og Monas Verden.

Gammel 13-11-06, 18:52   #117
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Du må se Adams Epler, Elsker Deg For Evig og Monas Verden.

Adams epler er hysterisk morsom Elsker deg for evig er utrolig bra,men veeeeeldig trist.....

Monas verden har jeg ikke sett,men den må jeg få sett!!

Takk for tips

Gammel 13-11-06, 19:34   #118
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han her, dagens James Dean, er skremmende kjekk:

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 19:45   #119
Tessa
Nybegynner

Tessa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bergen
Tessa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Vin Diesel

namnam

Vin Diesel er en klar vinner!
Men jeg må legge til de to "brødrene" fra Prison Break og han her..

Heath Ledger

Var på kino-date en gang da vi endte opp med en film med han her..Super date syns nå jeg! Ble helt oppslukt av filmen

Gammel 13-11-06, 19:46   #120
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Vin Diesel er kvalm.:spy:

Skremmern er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.