Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flere som skal ha utdrikningslag snart?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-08, 09:04   #1
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flere som skal ha utdrikningslag snart?

Jeg har fått snusen i att mitt er i morgen. :svetter:

Jeg gruer meg litt, men ikke masse. Jeg har forlovere som kjenner meg og jeg stoler på at det blir bare moro.

Noen andre som vet noe om sin dag?

Gammel 23-05-08, 09:05   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere som skal ha utdrikningslag snart?

Huff, jeg vil ikke ha! Kanskje jeg bare skal la være å fortelle at vi skal gifte oss, så slipper jeg?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 09:05   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men lykke til forresten. Det blir nok knallgøy

minibolle mai 2012
Gammel 23-05-08, 09:14   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Lykke til!

Husker jeg gruet meg mye og. Jeg og viste det på forhånd.
Får håpe at forloveren din kjenner deg, min gjorde det.
Men brødrene til mannen til hun jeg var forlover til gjorde det IKKE og laget mye problemer med en veldig urolig brud som ødela litt av det jeg hadde planlagt. Det er alfa omega at forloveren kjenner bruden/brudgommen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 09:18   #5
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Huff, jeg vil ikke ha! Kanskje jeg bare skal la være å fortelle at vi skal gifte oss, så slipper jeg?

Det funka fint for meg!

Pingis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 09:25   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Kanskje jeg bare skal la være å fortelle at vi skal gifte oss, så slipper jeg?

Det kommer vi til å gjøre når vår tid er det

Gammel 24-05-08, 11:21   #7
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da blir jeg hentet om 40 minutter.

Det jeg gruer meg mest til er å drikke! Har ikke gjort det på 7 år :gisp: men jeg får bare drikke sakte.

Stakkars mannen som får meg igjen i kveld, blir nok morsomt for han

Gammel 24-05-08, 11:39   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Hehe, kanskje det var deg jeg nettopp så komme løpende på langrennski opp mot NRK

Håper uansett at du har det gøy!

minibolle mai 2012
Gammel 24-05-08, 11:41   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Det funka fint for meg!

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Det kommer vi til å gjøre når vår tid er det

Problemet er at vi allerede har fortalt at vi skal gifte oss, bare ikke bestemt tid og sted og slikt. Så nå maser jo spesielt moren min hver gang jeg prater med henne om dette. Jeg kan jo ikke si at vi har ombestemt oss heller

Hmm.. tror vi må reise utenlands jeg. Har lyst på et flott ute/hagebryllup, men kan ikke se for meg å klare å planlegge det uten at folk får snusen i det..

minibolle mai 2012
Gammel 24-05-08, 11:41   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Kos deg. Håper du får en fin dag.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 12:15   #11
turi
representert

Standard

Hm.. Fortsatt ikke hentet.. :nervøs:

Gammel 24-05-08, 12:28   #12
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Hm.. Fortsatt ikke hentet.. :nervøs:

En jeg kjenner fikk også "snusen" om når hun skulle drikkes ut. Hun ble sittende å vente hele dagen og hele kvelden. Det skjedde ingenting, før hun ble tatt på senga en helt annen dag. Det var nøye planlagt i lang tid

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 13:30   #13
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så spennende turi! Det blir nok sikkert gøy, men som de kontrollfreakene vi damer er liker vi oss ikke når vi ikke vet hva som skjer. Sånn er det i hvert fall med meg. Jeg vet at søsteren min skal ha noe for meg en gang i juni, men tror ikke det blir noe skummelt.

Gammel 25-05-08, 18:17   #14
turi
representert

Standard

Ja, det var ikke noe å grue seg for, jeg tror gårsdagen var den morsomste dagen jeg har hatt i hele mitt liv. Jeg lo da jeg våknet i dag tidlig!

Med tanke på at jeg ikke har drukket på 7 år, så syns jeg at jeg holdt meg godt, var ikke hjemme igjen før kl 03 i natt, og gildet startet kl 13!

Det var rett og slett helt fantastisk morsomt!!

Gammel 25-05-08, 18:27   #15
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Det var gøy å høre. Det er sånn utdrikningslag skal være.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.