|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Leser du og mannen din samme bøker?Ja, vi leser de samme bøkene. Det hender at jeg sper på med litt kliss og at han leser andre fagbøker enn meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leser du og mannen din samme bøker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Leser du og mannen din samme bøker?Han leser krim på norsk, jeg leser mye forskjellig, fra fagbøker i psykologi, organisasjonsteori og historie, til romaner av ymse slag. Han begynte å lese i forfjor. Veldig glad for det.
![]() |
#8 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Leser du og mannen din samme bøker?Min leser ikke bøker.
![]() |
#10 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leser du og mannen din samme bøker?Min mann leser enormt mye, langt mer enn meg. Overlappen er imidlertid minimal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() Re: Sv: Leser du og mannen din samme bøker?Ja vi leser mye av det samme. Men selvsagt ikke alle bøkene den andre leser, vi leser begge ting den andre ikke vil lese/ikke har interesse av. Både fagbøker og andre ting.
![]() |
|
|