|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Bomkjøp
Neida ikke den, noen slike bokser til å ha i kjøleskapet med ventiler. Hadde den vært litt mindre hadde den nok blitt brukt, men den er for stor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Passiv
|
Da må jeg bare signere her altså, for det har jeg også. Er stort sett veldig fornøyd med Tupperware, men dette var bom gitt. |
![]() |
![]() |
#24 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BomkjøpBomkjøp er mellomnavnet mitt. Spesielt når det gjelder klær. Kommer ikke på noe veldig godt eksempel. Heldigvis (eller kanskje nettopp av samme grunn) bruker jeg aldri store summer, så det glemmes fort. Men fra et fobrukersynspunkt er det jo kleine greier. Jeg hadde tjent på å leie inn en personlig shopper et par ganger i året...
![]() |
![]() |
#25 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh- en slik har jeg latt meg lure til å kjøpe også..
![]() |
#26 |
lykkelig
|
![]() Sv: BomkjøpJeg kan jo nominere min mann i denne bomkjøp tråden med det fantastiske oppblåsbare boblebadet han kjøpte til hagen. Jepp, oppblåsbart (kjekt vettu, kan ha det med på hyttetur også lissom.....). 3000,- rett ut. Sist redigert av Knerten : 27-05-08 kl 01:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånt har vi også - ungene fikk det til jul. Funker greit det da. Tar laaaaaang tid å steike vaflene, men de smaker helt ok. Lager av og til på lørdagene, til frokost (med grovt mel, selvfølgelig
![]() |
#28 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BomkjøpSkal vi se: |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
Vi bruker toast-delen ofte, for morsomt med toast med Mikke Mus på, men de vaflene var ikke gode. |
![]() |
![]() |
#30 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Bomkjøp*Orbitrek (funker fint som stumtjener da)
![]() |
#31 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: BomkjøpJeg har en Ikea-hylle som kanskje kvalifiserer. Den irriterer vettet av meg, i hvert fall. Det var sikkert en plan med det hele, men den er bare for stor.
![]() |
#32 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
Hvor: Vestlandet
![]() |
![]() Sv: BomkjøpHuff, det har blitt en del bomkjøp opp igjennom ja, men prøver å skjerpe meg også med tanke på miljøet! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|