Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bomkjøp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-08, 23:13   #21
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Bomkjøp

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Ikke salat-bollen? For den er ett kupp! (utenom at rista nedi har en lei tendens til å rote seg bort..)

Neida ikke den, noen slike bokser til å ha i kjøleskapet med ventiler. Hadde den vært litt mindre hadde den nok blitt brukt, men den er for stor.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 23:27   #22
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg kjøpte ei Tupperware-osteklokke som konsulenten skrøyt opp i skyene. Den skulle holde osten perfekt, sånn at den verken tørka ut eller ble fuktig på utsida. Vel, det var ikke mye sant. Osten ble tørr og ekkel, og osteklokka står i en bod og støver ned.

Da må jeg bare signere her altså, for det har jeg også. Er stort sett veldig fornøyd med Tupperware, men dette var bom gitt.
Har også latt meg overtale av en liten kar til å kjøpe Mikke Mus vaffel/toastjern. Vel - Mikke Mus vafler? Næææ! De ble flate, rare og ikke noe gode.
Vi har også en eminent Royal Potty med lyd og lys fra Fisher Price, men ingen vil visst sitte på den.

Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 23:35   #23
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Masse masse bomkjøp her.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 23:41   #24
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Bomkjøp er mellomnavnet mitt. Spesielt når det gjelder klær. Kommer ikke på noe veldig godt eksempel. Heldigvis (eller kanskje nettopp av samme grunn) bruker jeg aldri store summer, så det glemmes fort. Men fra et fobrukersynspunkt er det jo kleine greier. Jeg hadde tjent på å leie inn en personlig shopper et par ganger i året...

Ok, jeg kom på en ting i disse homeparties-tråd-tider: Jeg kjøpte en gang for sikkert 12 år siden bolle-utbakingsutstyr fra Tupperware. Det besto av en slags matte samt to plastbeholdere som man skulle bruke til å kappe deigen av med og rulle bollene i/med. Alt i den hensikt at man skulle slippe å bli så klissete på hendene(!!) Det var et bomkjøp. Og jeg har aldri blitt mer mobbet for noe jeg har kjøpt...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 00:45   #25
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av konemor, her.

Neida ikke den, noen slike bokser til å ha i kjøleskapet med ventiler. Hadde den vært litt mindre hadde den nok blitt brukt, men den er for stor.

Åh- en slik har jeg latt meg lure til å kjøpe også..
rajraj- du "vinner" nok med magneten din til TUSEN kroner!

Gammel 27-05-08, 00:59   #26
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kan jo nominere min mann i denne bomkjøp tråden med det fantastiske oppblåsbare boblebadet han kjøpte til hagen. Jepp, oppblåsbart (kjekt vettu, kan ha det med på hyttetur også lissom.....). 3000,- rett ut.

Det viste seg at det er jordfeil i huset vårt og boblebadet ikke kan brukes. Så synd. Not. Muhahahahaaaaaa

Sist redigert av Knerten : 27-05-08 kl 01:13.
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 01:24   #27
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Har også latt meg overtale av en liten kar til å kjøpe Mikke Mus vaffel/toastjern. Vel - Mikke Mus vafler? Næææ! De ble flate, rare og ikke noe gode.

Sånt har vi også - ungene fikk det til jul. Funker greit det da. Tar laaaaaang tid å steike vaflene, men de smaker helt ok. Lager av og til på lørdagene, til frokost (med grovt mel, selvfølgelig ).

Gammel 27-05-08, 08:57   #28
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal vi se:
ugg skoene: går jo helt skeivt med dem jo, akkurat som da man gikk med snowjoggs (?). Fine å se på, men passe overhode ikke mine føtter
En gassgrill vi bare måtte ha da vi flyttet inn i leiligheten (for 3 år siden), den ble aldri brukt!! Har kjøpt ny weber istedet, og den brukes veldig ofte.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 17:44   #29
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Sånt har vi også - ungene fikk det til jul. Funker greit det da. Tar laaaaaang tid å steike vaflene, men de smaker helt ok. Lager av og til på lørdagene, til frokost (med grovt mel, selvfølgelig ).

Vi bruker toast-delen ofte, for morsomt med toast med Mikke Mus på, men de vaflene var ikke gode.
Bleiebøtte kan man vel også si var et realt bomkjøp ja.
Jeg kunne nok ha funnet en del ting, men jeg kommer ikke på flere

Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 21:59   #30
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

*Orbitrek (funker fint som stumtjener da)
*Ullpledd til kr 1800 kjøpt på "ulltur" med gamlinger i russetida. (Jeg lot meg overbevise selv om jeg synes ull kløøøør, fantastisk selger :mumler: )
*Dampmaskin (gjorde ingenting rent i det hele tatt)

Gammel 27-05-08, 22:06   #31
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en Ikea-hylle som kanskje kvalifiserer. Den irriterer vettet av meg, i hvert fall. Det var sikkert en plan med det hele, men den er bare for stor.

Gammel 29-05-08, 12:48   #32
Mynte
Nybegynner

Mynte sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Vestlandet
Mynte har et hav av muligheter foran seg
Standard

Huff, det har blitt en del bomkjøp opp igjennom ja, men prøver å skjerpe meg også med tanke på miljøet!

Mynte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.