Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Isets fantastiske rullekake

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-08, 09:47   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isets fantastiske rullekake

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, om man skal sitte i mørket og kose seg med den selv. Om man derimot baker den til et selskap, dåp, konfirmasjon eller lignende sliter man nok litt mer.

Heldigvis fant jeg ut at jeg skulle ØVE meg nå før navnefesten. Takk Gud. Jeg baker og baker, jeg SKAL finne den ultimate kaken å servere på navnefesten og i selskaper fremover. Eller DE ultimate kakene. Er lei av å servere de kjedsommelige ostekakene, suksesskakene osv. Blåbær-mørdeigkaken jeg laget i går var knallgod, og i dag skal jeg bake 3-4 nye kaker.

Anbefaler deg å gå inn på www.detsoteliv.no og søke på "swissrull marengs"
Det er også en type rullekake, men den klarer du Jeg har også brukt putte vaniljeis inni

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.