|
|
#701 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har akkurat lest Nick Hornbys "Slam". Har lagt fram Mankells siste, men ikke begynt ennå. |
|
|
|
|
#702 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå ligger Robert Wilson; "De skulte morderne" på nattbordet, virker lovende for behagelig lesing, liker godt Falcon-skikkelsen til Wilson.
|
|
#703 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Jeg har bare såvidt begynt, men har i hvert fall likt de tjue første sidene, kan oppdatere når jeg har kommet litt lenger! Likte Populærmusikk jeg også. |
|
|
|
|
#705 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?We are a family av Josie Lloyd og Emilyn Rees.
|
|
#706 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2008
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Berlinerpoplene, Bridget Jones på randen og shopoholic |
|
|
|
|
#707 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?"Et glass melk, takk" av Herbjørg Wassmo.
|
|
|
#708 |
|
intro
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg prøvde meg på Tiden det tar av Hanne Ørstavik, som jeg trodde jeg hadde strandet i tidligere. :desperat: Etter 32 sider fant jeg ut at jeg faktisk leste den ut i 2006.
|
|
|
#709 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jo Nesbø- Rødstrupe.
|
|
#711 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Elinblu, Tiden det tar synes jeg var en fantastisk bok! Likte du den? Eller det husker du kanskje ikke..
|
|
#712 |
|
intro
|
Det stemmer, jeg husker ikke hvordan boka forløp, men så i lista mi at jeg hadde gitt den en firer med merkelappen "velskrevet, men tungt og traurig familiedrama" eller noe sånt. Akkurat hva jeg forventet av Hanne Ørstavik, med andre ord.
|
|
|
#713 |
|
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?"Storm i juni" av Irène Némirovsky. Har kun lest innledningen, men håper på å få lest resten i løpet av helgen. |
|
|
|
|
#714 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?"Skogen" av Tana French. |
|
|
|
|
#715 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Hører "Doppler" på lydbok, og ler så jeg griner. Han har en egen måte å fortelle på godeste Erlend Loe!
|
|
#716 |
|
Multitaskingmaniac
|
Orket nesten ikke lese den ferdig, grusom fortelling. Får helt vondt i magen bare av å tenke på den!
|
|
#718 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Arnaldur Indridason - Vannet |
|
|
|
|
#719 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Bienes hemmelige liv av Sue Monk Kidd, den startet veldig bra, men så har jeg ikke hatt ork til å lese i det siste. Skal ta meg noen kapitler idag!
|
|
#720 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå har jeg utsatt så lenge med en fagbok jeg skal lese. Fått av sjefen sjøl og regner med at det blir tema på neste samling.
![]() |
|
|