Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Homeparties

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-08, 08:34   #21
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Homeparties

Jeg har vært på noen, ja, Tupperware, Cacas, LilleLam og MaryKay. Det kommer veldig an på settingen og hvem som inviterer om det er greit eller ikke. Noen steder har det vært en venninnekveld med skravling og god mat, og bittelitt salg ved siden av, og da går det helt fint. Andre ganger har det vært skikkelig beklemt stemning, og jeg har følt et salgspress uten sidestykke.

Nå er det lenge siden jeg har vært på noe og når jeg blir invitert sier jeg nesten alltid nei takk.

Gammel 27-05-08, 08:34   #22
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg føler meg som oftest litt beklemt på homeparties, spesielt hvis verten er en jeg ikke kjenner så godt. Da føler jeg at jeg må kjøpe noe, selv om jeg alltid synes det er for dyrt.

Gammel 27-05-08, 08:35   #23
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

var veldig fascinert over damene som klarte å snakke engasjert om plast (plast!) i tre timer.

Oi! Jeg var på TW-party for et par uker siden, og vi brukte rundt 20 minutter på presentasjoenen til konsulenten, 10 minutter på å diskutere og fylle ut handleskjema - og resten av tida på å spise ost og kjeks og prate om alt anna enn TW. Tror jeg hadde krepert hvis selgeren hadde holdt på noe særlig mer enn hun gjorde.

Gammel 27-05-08, 08:36   #24
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Takker bestandig nei til slike invitasjoner av prinsipp. Jeg liker ikke kjøpepress.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 10:38   #25
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Jeg er egentlig en person som er veldig sosial, men to år med baby i hus gjør sitt til at jeg er mindre å se ute av huset enn før. Da merker jeg at det er greit å bruke en invitasjon til homeparty som påskudd for seg selv til å pelle seg ut døra. Men når jeg sitter hos vertinna oppdager jeg gang på gang hvor lite det egentlig passer meg. Jeg kjenner et kjøpepress uten like (vertinna får ofte finere premie jo mer det blir handlet), og det oppstår hallelujatilstander over en plastboks som kan holde kinakålen fresh i en måned (gjør meg lattermild!).

Konklusjonen blir vel at jeg ikke går på homepartys lenger, tar heller med meg boller og reiser på besøk til vennene mine en helt vanlig dag.

Gammel 27-05-08, 10:45   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på ett, med noen helt forferdelige bijouterigreier. Biller og edderkopper i emalje. Det var en dame på en jobb jeg hadde som inviterte, og alle som jobbet der skulle så jeg følte jeg ikke kunne vri meg unna. Jeg kommer nok aldri til å gå på noe slikt igjen, jeg liker ikke den formen for salg, selv om jeg kan like noen produkter.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 16:01   #27
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg går alltid hvis det passer sånn. Synes det er hyggelig og sosialt. Ikke alltid jeg kjøper noe.
Liker best klær, hudpleie, smykker og interiørpartyer.

Gammel 27-05-08, 16:10   #28
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går bare hvis jeg kan tenke meg å kjøpe noe fra produsenten. Og én gang av sosialt strategiske grunner, og det backfired kraftig.

Gammel 27-05-08, 16:10   #29
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det kommer an på hvem som inviterer. Jeg har vært på et duftlysparty hos ei venninne, og det var skikkelig hyggelig. Max 10 minutter presentasjon, en god runde på lysene, og så var det mat. Etterpå ble vi en liten gjeng igjen og så på film.

Gammel 27-05-08, 16:15   #30
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vært på noen party og det er mest for å komme meg bort litt og for det sosiale. Det jeg har vært på i det siste er krystallparty og mary kay party. Likte best krystallparty.

Perfect home party er også noe jeg liker da de har mye fint. Men det fine med de er at man trenger ikke å gå på party for å kjøpe tingene. Man finner ut hvem som er konsulent i nærheten å kjøper direkte av henne.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 17:01   #31
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jada, dersom jeg har tid og mulighet så går jeg. Mest for det sosiale og skravling, selv om det skjer at jeg kjøper noe også.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:50.