|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Hertuginne
|
![]() Sv: HomepartiesJeg har vært på noen, ja, Tupperware, Cacas, LilleLam og MaryKay. Det kommer veldig an på settingen og hvem som inviterer om det er greit eller ikke. Noen steder har det vært en venninnekveld med skravling og god mat, og bittelitt salg ved siden av, og da går det helt fint. Andre ganger har det vært skikkelig beklemt stemning, og jeg har følt et salgspress uten sidestykke.
![]() |
#22 |
ctrl+z
|
![]() Sv: HomepartiesJeg føler meg som oftest litt beklemt på homeparties, spesielt hvis verten er en jeg ikke kjenner så godt. Da føler jeg at jeg må kjøpe noe, selv om jeg alltid synes det er for dyrt.
![]() |
#23 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Homeparties
Oi!
![]() |
#24 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HomepartiesTakker bestandig nei til slike invitasjoner av prinsipp. Jeg liker ikke kjøpepress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HomepartiesJeg er egentlig en person som er veldig sosial, men to år med baby i hus gjør sitt til at jeg er mindre å se ute av huset enn før. Da merker jeg at det er greit å bruke en invitasjon til homeparty som påskudd for seg selv til å pelle seg ut døra. Men når jeg sitter hos vertinna oppdager jeg gang på gang hvor lite det egentlig passer meg. Jeg kjenner et kjøpepress uten like (vertinna får ofte finere premie jo mer det blir handlet), og det oppstår hallelujatilstander over en plastboks som kan holde kinakålen fresh i en måned (gjør meg lattermild!).
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
![]() Sv: HomepartiesJeg har vært på ett, med noen helt forferdelige bijouterigreier. Biller og edderkopper i emalje. Det var en dame på en jobb jeg hadde som inviterte, og alle som jobbet der skulle så jeg følte jeg ikke kunne vri meg unna. Jeg kommer nok aldri til å gå på noe slikt igjen, jeg liker ikke den formen for salg, selv om jeg kan like noen produkter.
![]() |
#27 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: HomepartiesJeg går alltid hvis det passer sånn. Synes det er hyggelig og sosialt. Ikke alltid jeg kjøper noe.
![]() |
#29 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: HomepartiesDet kommer an på hvem som inviterer. Jeg har vært på et duftlysparty hos ei venninne, og det var skikkelig hyggelig. Max 10 minutter presentasjon, en god runde på lysene, og så var det mat. Etterpå ble vi en liten gjeng igjen og så på film.
![]() |
#30 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HomepartiesJeg har vært på noen party og det er mest for å komme meg bort litt og for det sosiale. Det jeg har vært på i det siste er krystallparty og mary kay party. Likte best krystallparty.
![]() |
|
|