|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?
Ja, MEN det er jo tilsatt hvitt sukker til/på/i (finner ikke riktig ord) tørket frukt. Hvis det er hjemmelaget tørket frukt er jo saken en helt annen så klart. Så jeg synes heller det blir som å sammenligne brus og nektar.
|
|
|
#182 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Selvfølgelig blir det annerledes dersom det er tilsatt sukker ja. De tørkede aprikosene, rosinene og sviskene jeg har i hus er ikke tilsatt sukker da, det kan jo være en løsning å gomle litt på dem om søtsuget blir stort.
|
|
|
#183 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gratulerer med dagen! |
|
|
|
|
|
#184 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Det er en sjelden gang det ikke er er tab x-tra i hus da jeg våkner om morran, og akkurat det skjedde i dag, så jeg har snart abstinenser her, må snart på butikken å kjøpe meg tab x-tra.
|
|
|
#185 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Uggabugg. Dette blir en hard kveld med alle tvprogrammene mine og alt.
|
|
|
#186 |
|
*_*
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Nå holdt det hardt her. Kjøpte meg kaffe etter middag i kantina på skolen, og plutselig sto jeg der med ei lefse i hånda. Men jaggu klarte jeg ikke legge den tilbake da jeg innså hva som var i ferd med å skje.
|
|
|
|
#187 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg hadde tenkt å kose meg med softis sammen med unga i dag. Det utgikk med høye kneløft gitt.
|
|
|
#188 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Akk ja, så var jeg igang med å kikke i skapene - helt utrolig hvor innarbeid den vanen er. Jeg gjør det uten å tenke meg om. Men jeg skal være flink. Har store planer om å gå tur i dag enda det regner. |
|
|
|
|
|
#189 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Oi, nå ble jeg sånn passe frista. Mamma var innom med en gevinst lillemor (10 mnd) hadde vunnet. Den besto av 2 monolitt-sjokolader, en mørk sjokolade med bringebær samt en boks kaffe.
|
|
|
#190 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Kan like så greit melde meg ut av tråden tror jeg. :har spist skoleboller:
|
|
|
|
#193 |
|
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg er GRAVID og holder ut. :fortjener ros, heder og ære: Ingen brus, ingen kjeks, ingen godteri! Jeg er faktisk imponert over meg selv! |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Dag 2: dundrende hodepine. Litt usikker på om det er sukkeret eller kaffeinen, for har ikke drukket kaffe i dag. Kom på det såpass sent at det var for sent mtp leggetid. Litt grinete blir jeg også, kjenner jeg. Men stolt, DET er jeg!
|
|
|
#195 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg har hodepine i dag også,men bedre enn i går. Skal på trening om en halvtime.
|
|
|
#196 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Dag 1 gikk strålende. Køyet tidlig da, for å unngå å rote i skapene. Men et annet mål jeg har er å komme seg tidligere i seng så det er jo bare positivt.
|
|
|
#197 |
|
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Vannmelon og farris på bordet. |
|
|
|
|
|
#198 |
|
Alltid motsatt
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Æsj, jeg er kjempe sugen
|
|
|
#199 |
|
Alltid motsatt
Godt å høre at hodet ditt er bedre. Men er det tilsatt sukker i eplejuice da? Trodde det bare var nektar jeg...
|
|
|
#200 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Mandagen gikk veldig bra. Men jeg smakte på noen slankesjokolader som lå som smaksprøver på apoteket! Tror jeg glemte meg litt bort. Men dere, slankesjokolade er vel ikke snop?
|
![]() |
|
|