Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Sjefen lurte muslim til å spise svinekjøtt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-08, 09:38   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjefen lurte muslim til å spise svinekjøtt

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Mannen mista jobben fordi han var sjåfør og dermed ikke kunne fortsette etter at han mista sertifikatet.

Husker jeg rett når jeg minnes at mannen mistet sertifikatet som en indirekte årsak til at han ble lurt til å drikke alkohol? Han hadde ikke forstått at han var beruset og så kjørt hjem, eller noe slikt?

Burde ikke da arbeidsgiver, som har driti seg loddrett ut ved å oppføre seg så nedrig i utgangspunktet, tatt ansvaret sitt og advart vedkommende mot å kjøre bil på de neste timene? Og burde ikke arbeidsgiver ha en form for erstatningsansvar for tapt arbeidsfortjeneste?

Uansett, jeg håper mannen får en ny jobb på en mye bedre arbeidsplass, hvor de har vett på å behandle folk med respekt for sin tro.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.