|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skolen stiler brev direkte til barnet. Et "Er jeg urimelig"-innleggJeg synes at man har for lite å bruke tida si på om man henger seg opp i slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skolen stiler brev direkte til barnet. Et "Er jeg urimelig"-innleggInnkallelse til sykehus, spesialister, brev fra kommuner etc kommer i våre barns navn.
![]() |
#43 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Skolen stiler brev direkte til barnet. Et "Er jeg urimelig"-innleggJa, dette er en bagatell og det er helt sikkert viktigere kamper man kan ta.
![]() |
#44 |
Epikur
|
![]() Sv: Skolen stiler brev direkte til barnet. Et "Er jeg urimelig"-innleggAll kommunikasjon mellom skolen og oss i forbindelse med Lilles skolestart har vært adressert til henne. Vi har åpnet det sammen, siden hun ikke kan lese. Hun har likt å få brev, og ble veldig stolt. Prinsippielt er jeg enig med Teo, og mener hun kunne fått velkomstbrev, og så kunne vi fått de brevene som inneholder frister, informasjon til voksne, svarslipper osv.
![]() |
#45 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Skolen stiler brev direkte til barnet. Et "Er jeg urimelig"-innlegg
Jaja, hvis kjærlighetsbrevet er fra en boliviansk kokainsmugler eller MSN-samtalene er med en 50 år gammel chatter med forkjærlighet for småpiker.
![]() |
#46 |
Administrator
|
![]() Sv: Skolen stiler brev direkte til barnet. Et "Er jeg urimelig"-innleggVi fikk brev adressert til barn + foresatte, i tillegg fikk poden et eget brev fra klasseforstanderen som var bare til han, innholdet også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Mother of Dragons
|
Men tid til å svarer på tråder på internettforaer hvor man ikke engang er interessert i problemstillingen, det har du?
![]() |
#48 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Da jeg gikk inn i tråden så jeg for meg at noe alvorlig var skjedd. Som lærer og mamma er jeg opptatt av samarbeid hjem-skole og ville jo gjerne undersøke hva den "alvorlige" forbrytelsen var. For å finne ut det måtte jeg lese. I og med at hovedinnlegger lurte på om hun var urimelig var mitt svar til henne en pekepinn på at jeg synes at hun er det, ja. Hun ønsket jo synspunkter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|