Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Leggings, tights osv.

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-08, 20:09   #1
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Leggings, tights osv.

Dette har jeg ikke observert... like greit kanskje?

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 20:40   #2
Kneazle
Passiv

Standard

Denne moten er akkurat like kledelig som den var på 80-tallet. Det går vel over snart.

(Den eneste som ser flott ut i sånt er naboen min. Hun er sikkert ti år eldre enn meg, og jeg treffer på henne hver gang jeg prøver å snike meg ut i postkassa med uvasket hår og ufikse klær. Da svinser hun forbi i tights og en lekker topp, med matchende veske og høyhælte sko. Blid og perfekt sminket, selvfølgelig. )

Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 20:43   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Denne moten er akkurat like kledelig som den var på 80-tallet. Det går vel over snart.

(Den eneste som ser flott ut i sånt er naboen min. Hun er sikkert ti år eldre enn meg, og jeg treffer på henne hver gang jeg prøver å snike meg ut i postkassa med uvasket hår og ufikse klær. Da svinser hun forbi i tights og en lekker topp, med matchende veske og høyhælte sko. Blid og perfekt sminket, selvfølgelig. )

Jeg har sett tendensen jeg og.

Jeg kommer nok ALDRI til å tilpasse meg akkurat DET motebildet nei

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 21:10   #4
tvillingmamma83
høyt og lavt

tvillingmamma83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

synes det er kjempe stilig, men den må ikke være gjennomsiktig og toppen bør dekke nesten hele rompa.

Gammel 28-05-08, 21:14   #5
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

På 80 tallet var det jo gjerne store skjorter utenpå. Topper som dekket rumpa, og benklærne var tykkere enn 100 denier.

Det mest fasinerende med de jeg så i dag var at de var normalt slanke men i dette utstyre var det jo som om det var store blinkende piler mot de marginale problemområdene de hadde.

For å oversette nok et engelsk uttrykk. Denne typen antrekk gjør ingen noen tjeneste.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 21:33   #6
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

På 80 tallet var det jo gjerne store skjorter utenpå. Topper som dekket rumpa, og benklærne var tykkere enn 100 denier.

Sant nok. Og jeg synes ikke dét var videre flatterende heller. Men vi fikk jo vist fram det meste da også, med den lekre Jane Fonda-inspirerte aerobic-/treningsmoten.

Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 13:23   #7
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Usjda.. Jeg sitter her i en lang singlet, og tights.
Men den rekker over rumpa da... :Prøver å ro meg unna:

Og jeg er ikke tynn engang.. Jeg skulle skamme meg!

Men jeg går ikke med shorts og leggings. Et sted setter jeg strek altså..

Gammel 29-05-08, 17:02   #8
Left
Passiv

Standard

Jeg kan fint gå i tights og T-skjorte når jeg slafser rundt hjemme, men kunne ikke drømme om å gå ut
Eller jo, men da har jeg lang kjole/tunika over, og lange støvletter. Da blir det nesten som ei strømpebukse.
Aldri i Bergen om jeg hadde vist frem rompa mi.

Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 20:21   #9
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har gått på jobb, og i butikken.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.