Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ulempen med Phil&Teds-vogna ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-08, 12:30   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Ulempen med Phil&Teds-vogna ...

...er at folk ser rart på meg der jeg står og rugger det som for dem ser ut som en tom sportsvogn.

Nesten så jeg ønsker at lillesøster skal våkne og gråte litt, slik at jeg kan more seg over de forvirrede ansiktene, før de skjønner hvor lyden kommer fra.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 12:55   #2
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ulempen med Phil&Teds vogna...

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

...er at folk ser rart på meg der jeg står og rugger det som for dem ser ut som en tom sportsvogn.

Nesten så jeg ønsker at lillesøster skal våkne og gråte litt, slik at jeg kan more seg over de forvirrede ansiktene, før de skjønner hvor lyden kommer fra.

Hehe, nå minte du meg på alle de morsomme episodene jeg hadde da Toer´n var ganske fersk. Ener´n satt på toppen, blid og fornøyd, mens Toer´n lå under og gråt - veldig morsomt å observere alle de forvirrede ansiktsuttrykkene til folk rundt.
Etterhvert tok jeg som oftest bare av søskensetet når jeg ikke hadde med meg Ener´n.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 13:31   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Etterhvert tok jeg som oftest bare av søskensetet når jeg ikke hadde med meg Ener´n.

Men da blir jo lillefrøkna liggende i solsteiken - og jeg har ikke noe sted å sette handleposene. Takke meg til søskensetet. I dag tror jeg folk trodde at jeg hadde satt handleposer oppå babyen som lå og gråt. Jeg får snart det ryktet på meg .

Gammel 30-05-08, 13:43   #4
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg pleide alltid å si: Og så har vi lille Albert som ligger bak her ..."

Alle: Hvor? *forvirret*

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 13:45   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg pleide alltid å si: Og så har vi lille Albert som ligger bak her ..."

Alle: Hvor? *forvirret*

Jepp. "Har du henne med deg?", "Næmmen er det en baki her også", "jøss for en vogn".

Gammel 30-05-08, 13:47   #6
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp. "Har du henne med deg?", "Næmmen er det en baki her også", "jøss for en vogn".

Og klassikeren: "Sånne hadde vi ikke før i tiden"

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 13:54   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Den har jeg ikke hørt før!

Gammel 30-05-08, 14:43   #8
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

"Næmmen stakkars, ligger du under her?" Uavhengig av om gutten var blid eller ei.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 15:07   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

"Næmmen stakkars, ligger du under her?" Uavhengig av om gutten var blid eller ei.

Ærlig talt. Stakkars? I den fiiiine vogna!?

Gammel 30-05-08, 15:07   #10
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Du rugger i det minste en barnevogn. Jeg har stått og rugget på handlevogna i butikken uten å ha med meg barn jeg!

Gammel 30-05-08, 15:08   #11
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Du rugger i det minste en barnevogn. Jeg har stått og rugget på handlevogna i butikken uten å ha med meg barn jeg!

Det er en annen historie . Jeg bysser vannmeloner jeg.

Gammel 30-05-08, 15:10   #12
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 30-05-08, 15:15   #13
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært en av de forvirrede på tross av at jeg ennå er litt oppdatert på vognmarkedet.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 15:39   #14
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg rugger også handlevogner. Og vogna, mens Leo sitter i sjalet.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 15:46   #15
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Du er nok ikke alene..
Jeg tar meg i å gjøre det litt for ofte merker jeg

Gammel 30-05-08, 15:47   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hahahaa ja det gjør jeg også, det er rett og slett bare blitt en vane. Føler meg så fantastisk teit når jeg oppdager at jeg har stått og vugget på ei handlevogn i et kvarter.

Gammel 30-05-08, 16:38   #17
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg og.. Og jeg gjør det stadig vekk .

Gammel 30-05-08, 20:50   #18
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jeg rugger også handlevogner. Og vogna, mens Leo sitter i sjalet.

Jeg vugger frem og tilbake med sjalet på, og lillebror hos pappa.

Gammel 01-06-08, 01:41   #19
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har hørt mange utallige kommentarer ang den vognen.
De fleste syns den er genial da.
Jeg liker nesten den oppmerksomheten jeg får av å gå med den ute.
Nå har ikke jeg baby i da, så de sitter bak hverandre.

Vugge handlevogner har jeg også klart. Har endelig kvittet meg med den uvanen.
Er tross alt en stund siden jeg bysset baby.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 02:17   #20
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Kjenner igjen den ja.

Eller:
"har du ikke med minstemann"
"Joda, han ligger under her"*peker bak på vogna*
"Hahahaha, ja har han liggende i handlekurven liksom"
"Seriøst, han ligger her" *snur vognen så vedkommende kan se*
"Å herregud jeg trodde du kødda?!! Ja har du sett, det var den rareste vogna jeg har sett"

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.