|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Linus i svingen som adventskalenderTror også dette blir bra. Nordstoga og Linus= supert. Jeg er stor fan av røde og blå nisser, men jeg syns det er fint med pauser. Ser likevel frem til neste Amalies jul.
![]() |
#22 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Linus i svingen som adventskalender
Jeg har aldri likt dem, men ungene har likt det så da er det ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Borte
|
![]() Sv: Linus i svingen som adventskalenderJeg liker alt julebarne-tv, jeg. Det er noe med desemberstemningen og juleforberedelsen som gjør alt som skjer i den tiden magisk. Jeg har sett julekalenderen på NRK i alle år og det hører med til førjulskosen. Nissene var supre fordi de trigget barna enormt. Og da er liksom litt underordnet at jeg syns Kåre var en fjollete raring og at de fleste barna som medvirker virker sutrete.
![]() |
#25 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Linus i svingen som adventskalender
Ser for meg det ja. Har også en på 13 måneder som nok blir ekstatisk. Passer muligens bedre for fireåringen...
![]() |
#26 |
Passiv
|
![]() Sv: Linus i svingen som adventskalenderFlott - gikk og lurte her om dagen på hva vi fikk i år - og tenkte det hadde vært fint å slippe de ...eh... dårlige sangene til nisseseriene... |
![]() |
![]() |
|
|