|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måtte ta imot sitt eige barn på St. OlavsSjokk
Bergensis Sist redigert av Nenne : 03-06-08 kl 15:03. Årsak: Riktig lenke lagt til. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fornøyd
|
Sv: Måtte ta i mot sitt eige barn på St OlavsDu, sjekk linken din.
|
|
|
#6 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Måtte ta imot sitt eige barn på St OlavsOisann! Det var ingen god fødselsopplevelse for å si det mildt. Det er skammelig at de skal spare penger på den måten.
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Måtte ta imot sitt eige barn på St. OlavsJeg ble mildest talt sjokkert når jeg så dette på tv i går. Å måtte føde en så prematur baby på gangen når det var ledige (men stengte) fødestuer rett ved siden av er jo helt horribelt ...... en ikke-prematur fødsel hadde også vært ille, men dette var enda verre.
|
|
|
|
#8 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Måtte ta imot sitt eige barn på St. OlavsHimmel.....guuu og jeg hadde blitt gal om det var meg.
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Måtte ta imot sitt eige barn på St. OlavsJeg er altså så drit lei av at alle midler som går til helsetilbud for yngre mennesker stadig blir kuttet ned og flyttet over til 60-80 åringene. Grrr.
|
|
|
#10 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Måtte ta imot sitt eige barn på St. OlavsForholdene på St.Olavs er bare tragiske. Det er ikke mer å si om det. Jeg har egentlig bare ventet på slike oppslag som dette. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Like blid!
Sv: Måtte ta imot sitt eige barn på St. OlavsDette er jo bare helt forferdelig! Ikke er det første gang heller. Sparekniven er ikke nådig på St.Olavs, men snakk om å spare seg til fant!
|
|
|
|
#12 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Måtte ta imot sitt eige barn på St. OlavsUff, stakars foreldrene.
|
|
|
#13 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Måtte ta imot sitt eige barn på St. Olavs
Og her i strøket klager de over at alle pengene går til St. Olavs, slik at vårt sykehus ikke får noe.
|
|
|
#16 |
|
Ute på tur
|
Sv: Måtte ta imot sitt eige barn på St. OlavsJeg skjønner ikke at ikke jm eller overlege skjærer igjennom og flytter en fødende inn på et rom som er "sommerstengt". Jeg så dette på nyhetene i går og det er jo bare for dumt!
|
|
|
#17 |
|
Mother of Dragons
|
De har nok en svært god grunn.
|
|
|
#18 |
|
Travelt opptatt
|
|
|
|
#19 |
|
Ute på tur
|
På nyhetene i går sa de hun fødte på gangen. Mer eller mindre utenfor en sommerstengt fødestue, men nyheten ble kanskje bedre slik (tv2).
|
|
|
#20 |
|
X First Lady
Det jeg har hørt var at hun var på vei fra obsen til fødeavdelingen siden fødsel var godt i gang og fødte underveis. Hun hadda da ligget lenge på obsen med beskjed om å holde igjen. Hun lå ikke å ventet i gangen. |
|
|
|
![]() |
|
|