Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Walters mandler (Sjokolade)

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-08, 15:16   #41
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walters mandler (Sjokolade)

Jeg har ennå ikke prøvd den

...men det spørs vel om jeg ikke ryker på en smell snart, kjenner formerlig vannet stige i munnen :håpløs:

Gammel 03-06-08, 15:40   #42
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den sklei ganske bra ned, ja...

Gammel 03-06-08, 16:40   #43
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Denne er farlig god. Mannen og jeg knertet en hel stor plate i går.

Gammel 03-06-08, 16:40   #44
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Denne er farlig god. Mannen og jeg knertet en hel stor plate i går.

Gammel 03-06-08, 18:12   #45
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Altså, i går så jeg på Meny men fant ikke noen sjokolade med dette navnet. Var innom i Narvesen og så ingen der heller. Hordan ser den ut og hvor har de den?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 18:16   #46
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walters mandler

Jeg er veldig stolt over å ikke ha kjøpt denne sjokoladen. :elsker sjokkis:
Ellers lager svigermor verdens beste nøttesjokolade. Hun smelter god hvit sjokolade, som hun heller over salte, hakkede macadamianøtter. Lar det stivne og brekker opp i store stykker.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 18:29   #47
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Altså, i går så jeg på Meny men fant ikke noen sjokolade med dette navnet. Var innom i Narvesen og så ingen der heller. Hordan ser den ut og hvor har de den?

Walter er en bror av den klassiske melkesjokoladen, firkløveren og de andre. Den ligger sammen med søskenene sine i hyllen.

Jeg kjøpte den (på Meny) i går, etter å ha sett denne tråden. En fantastisk sjokolade, men jeg tror den hadde vært enda bedre om mandelene ikke var salte. Da hadde den vært til forveksling lik min favorittsjokolade, nemlig Lindts melkesjokolade med ristede mandler. Når jeg tenker meg om, er det en fordel at det ikke kommer en kopi av den hit til lands.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 18:38   #48
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Vi skal på Meny igjen i dag... :Prøver å være sterk:

Gammel 03-06-08, 18:52   #49
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Walter er en bror av den klassiske melkesjokoladen, firkløveren og de andre. Den ligger sammen med søskenene sine i hyllen.

Aha. Da får vi se om jeg klarer og la være å kjøpe den eller ikke neste gang jeg skal dit.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 19:23   #50
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

mmmmmmmmm
Denne er god. Enda jeg stort sett spiser mørk sjokolade går denne opp som favoritt.

Gammel 03-06-08, 19:47   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Ellers lager svigermor verdens beste nøttesjokolade. Hun smelter god hvit sjokolade, som hun heller over salte, hakkede macadamianøtter. Lar det stivne og brekker opp i store stykker.

*Uvenner med Benzo på livstid*

Gammel 03-06-08, 20:03   #52
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

*Uvenner med Benzo på livstid*

Jeg er også uvenner med svigertiger. Pga den helsikkes sjokoladen, la jeg på meg 3 kg i jula.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 20:48   #53
Kalima
Aktiv

Kalima sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Kalima har et hav av muligheter foran seg
Standard

Dette var en farlig tråd.... Har ikke hørt om denne sjokoladen før, nå spørs det om jeg klarer å holde meg unna..............

Kalima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 20:49   #54
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

For å være ærlig angrer jeg litt på at jeg startet denne tråden.

*gleder meg til helga*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 20:51   #55
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skal mannen i butikken og kjøpe den for meg. :svake, svake menneske:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 20:53   #56
Albertine
Passiv

Standard

Jeg er så glad for at jeg ikke skal prøve denne sjokoladen.

Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 21:32   #57
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil hjem!

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Altså , det må da være det ekleste navnet på en sjokolade ever?! Eller?
*har ikke smakt den*

Hakket bedre enn "Walters Nøtter", i hvert fall.

Gammel 03-06-08, 21:51   #58
yt1300
Fullverdig medlem

yt1300 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
yt1300 er litt kul
Standard

Hm
Betyr dette at det fortsatt ligger en plate med mandelsjokolade i skapet?

Gammel 03-06-08, 23:55   #59
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Konklusjon i MinaX-heimen: Oppskrytt.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 00:00   #60
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Jeg klarte å holde meg på Meny i dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.