Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Korte shorts/hotpants med strømpebukse under

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-08, 15:08   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse under

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Synes det har et litt småhorete preg over seg jeg. :ærlig:

Jeg var i utdrikningslag i helgen og vi endte opp på byn til slutt. Der var det to jenter som gikk slik med superkorte shorts-greier og med noe voldsom glittersminke også (hun ene hadde bein som gikk fra gulvet til taket omtrent slik at det var umulig å ikke stirre). De synes nok selv de var veldig fine, og det plaget ikke meg på noe vis (annet enn at jeg ikke klarte la være å stirre), men når jeg sto i baren og hørte kommentaren fra typene som spanderte på oss, så måtte jeg bare konkludere med at antrekket deres kanskje ikke var så vellykket som de selv hadde tenkt: "Døh, hvorfor står det to luksusprostituerte baki der"?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01.