Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Korte shorts/hotpants med strømpebukse under

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-08, 23:42   #61
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse under

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns det kan være kult jeg, spesielt hvis man har strømper i en eller annen stilig farge. :tydeligvis horete:

Jeg også!

Gammel 04-06-08, 23:43   #62
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Men er de i teddystoff?

Teddystoff?! Som i fluffy? Nei, her går det mest i jeans (eller olastoff, som det heter her til lands. ) Jo mer jeg tenker på teddystoffet, jo finere høres det ut (såfremt det ikke er i dyreprint).

Åh ja! Jeg har til og med hatt blåsvarte plastbukser.

Men mine var mattsvarte. Det sa svisj-svisj når jeg gikk, og en litt surmavet kollega mente jeg hørtes ut som en barnehageunge i gummibukser når jeg suste forbi pulten hans.

Jeg hadde også et svart, blankt plastskjørt med trykknapper. Det er ikke lenge siden jeg fant det igjen øverst i klesskapet, og ble blank i øynene av nostalgi, samtidig som jeg innså at det mer var snakk om et belte enn et skjørt.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 23:47   #63
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hun sa kjerring!

Ja, det er vel det mange ville definert "oss" på dette forumet som.

(Og med så mye opplegg rundt husarbeid og handling til de "små kongelige" er jeg vel enig...)

Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 23:49   #64
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Synes også kidsa har på seg mye rart for tiden. De ser ut som noen skikkelig horer, hele gjengen. Høyst sannsynlig er de det også, med den moralen som råder nå til dags.

Du tuller nå?

Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 23:51   #65
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Teddystoff?! Som i fluffy? Nei, her går det mest i jeans (eller olastoff, som det heter her til lands. ) Jo mer jeg tenker på teddystoffet, jo finere høres det ut (såfremt det ikke er i dyreprint).

Men mine var mattsvarte. Det sa svisj-svisj når jeg gikk, og en litt surmavet kollega mente jeg hørtes ut som en barnehageunge i gummibukser når jeg suste forbi pulten hans.

Jeg hadde også et svart, blankt plastskjørt med trykknapper. Det er ikke lenge siden jeg fant det igjen øverst i klesskapet, og ble blank i øynene av nostalgi, samtidig som jeg innså at det mer var snakk om et belte enn et skjørt.

Jeg hadde gullbukse i PVC.. og det er ikke mer enn 10 år siden. Det var utrolig klamt å gå med.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 23:52   #66
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min i '93 var i svart teddystoff. Som i fluffy. Den var litt rar, men jeg var megakul i den.

Haha, jeg hadde et slikt i sølvlamé! Jeg prøvde det på meg for noen uker siden og det var virkelig ikke mer enn et belte.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 23:54   #67
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Ja, det er vel det mange ville definert "oss" på dette forumet som.

(Og med så mye opplegg rundt husarbeid og handling til de "små kongelige" er jeg vel enig...)

Du tuller nå?

Jeg tror egentlig det meste her var tull, jeg. :åppklarer:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 23:55   #68
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Synes det har et litt småhorete preg over seg jeg. :ærlig:

Som om jeg skulle sagt det sjøl. *føler meg gammel*

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 00:05   #69
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Jeg hadde gullbukse i PVC.. og det er ikke mer enn 10 år siden. Det var utrolig klamt å gå med.

Jeg husker folk (eldre) sa til meg at - Det må da bli utrolig klamt, noe jeg hardnakket benektet. Men selvsagt var det det.

Litt på samme måte som foreldrene mine mente at Roskilde-armbåndende jeg gikk med permanent nødvendigvis måtte bli litt udelikate (det eldste var fire år da jeg tok til fornuft og klippet av alle sammen). Jeg nektet for det også, men de stinket (kan jeg innrømme nå, 15 år etterpå).

:mimrer og sporer fullstendig av:

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 00:16   #70
Marge

Marge sin avatar

Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Jeg husker folk (eldre) sa til meg at - Det må da bli utrolig klamt, noe jeg hardnakket benektet. Men selvsagt var det det.

Litt på samme måte som foreldrene mine mente at Roskilde-armbåndende jeg gikk med permanent nødvendigvis måtte bli litt udelikate (det eldste var fire år da jeg tok til fornuft og klippet av alle sammen). Jeg nektet for det også, men de stinket (kan jeg innrømme nå, 15 år etterpå).

:mimrer og sporer fullstendig av:

For ikke å snakke om den gangen jeg var 16 år og skulle sitte bakpå motorsykkelen til kjæresten min i svart miniskjørt og høye støvletter...
Svigermor har heldigvis aldri nevnt det siden.

Gammel 05-06-08, 02:08   #71
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Smashing Pumpkins sto høyt på spillelista, vel?

Gammel 05-06-08, 03:35   #72
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

:vurderer sterkt å kjøpe meg dr Martens igjen, eller rett og slett raide skoakapet hjemme for å se om mamma har tatt vare på skjulte skatter :

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 06:25   #73
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

De ser ut som horer i Miami Vice.

[alvorlig]Lekkert, lekkert. [/alvorlig]

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

I see whores. Walking around like regular people. They don't see each other. They only see what they want to see. They don't know they're whores.

Jeg syns det er verre med disse pastellfargede kjerringaktige cityshortsene med press. :ypper:

Nydelig ...

Jeg gikk forresten i ofte hotpants, svarte strømpebukser og Doc Martins i '92-93.

Jeg gikk med hvite, tykke strømpebukser og 501 som var klippet opp til hotpants. Najs.
Er det sånne du mener? Sånn Juicy Couture-stoff?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Forøvrig kan jeg ikke oppføre meg i skjørt heller. :har passert 30:

Har du oppført deg uanstendig i skjørt etter at du fylte 30? Personlig var jeg mye verre før 30, men det er kanskje det motsatte som er mest vanlig.

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Kasia, kakifarga capri, finns det verre?

Minner meg om MOM jeans.

Gammel 05-06-08, 07:59   #74
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Har du oppført deg uanstendig i skjørt etter at du fylte 30? Personlig var jeg mye verre før 30, men det er kanskje det motsatte som er mest vanlig.

Høyst ufrivillig, selvfølgelig. Den frivillige uanstendigheten har jeg selvfølgelig lagt på hylla for lengst.

Gammel 05-06-08, 09:03   #75
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Er det sånne du mener? Sånn Juicy Couture-stoff?

Hadde det vært så vel. Neida, dette var forholdsvis langhåra teddybjørnstoff.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 09:13   #76
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg syns det er stilig eg. Skulle gjerne gått slik sjøl om cellulittane tok seg en tre dagers.

Kasia, kakifarga capri, finns det verre?

Gammel 05-06-08, 09:14   #77
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia

Og om ett år så kommer alle som syns dette ser schtøgt ut til å gå med det selv. :synsk:

Opprinnelig lagt inn av dame med selvinnsikt

Ikke vi som innser at vi ikke har kropp til det.

(Jeg frasier meg ethvert ansvar for hva jeg kunne ha funnet på hvis jeg hadde hatt kropp til det.)

Godt poeng. (Jeg testet forresten det lårkorte skjørtet mitt for et par år siden. Det passet fortsatt. Rundt det ene låret.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 09:58   #78
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Du tuller nå?

ja

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 10:00   #79
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde jeg kjent deg da, skal jeg love deg at også yngre ville stilt det samme spørsmålet - og ikke slått seg til ro med svaret.

Gammel 05-06-08, 12:14   #80
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hm. Jeg er vel horete da, i fjor vinter gikk jeg ofte med kortkort shorts med heftige strømpebukser under. Og lange støvletter til. Da hadde jeg kropp til det.

Jeg kunne ikke tenke meg å iføre meg en så kort shorts uten å ha noe under i hvert fall. Nå tviler jeg på at jeg hadde klart å knø den oppover gravidlårene eller over gravidhoftene mine uansett. Neste år, kanskje. *håpe*

Men jeg er over 40, og burde vel heller kle meg i kjerringaktige cityshorts med press, tenker jeg.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.